joi, 25 noiembrie 2010

La multi ani, Just Cata!

Motion City Soundtrack - Always Running Out Of Time




Dragii mei,
Cu un an si cateva zile in urma, Clau mi-a aratat cum sa fac un blog. Incerc sa imi amintesc de ce am vrut un blog si citesc prima postare, in care afirm sus si tare ca This is me. Trece luna noiembrie 2009, si eu nu ma opresc din scris, ba mai mult, anunt cu mare "fast" ca Sarbatorile vin, sarbatorile vin cu un Love Story, sau chiar cu mai multe! Vine si Mosul si scriu o scrisoare, dar nu lui, ci scriu o  Scrisoare catre cel ce te-a ranit.
Au trecut rapid si acestea, si dam de licenta, nu m-am laudat foarte mult cu ea, dar am realizat ca We live in ... Romania, si probabil o sa "live" o perioada mai lunga pe aici. Am fost trista, am fost fericita, te-am intrebat daca Vrei sa te insori cu mine si apoi ti-am spus ca E tarziu. Ti-am spus despre Luv Story ... The end?, si ti-am povestit cand am avut a good day.. for sciencE, ti-am adus aminte de fetita blonda si nevinovata. Am discutat despre ce este mai bine : To be or not to ... die si ti-am vorbit despre Fericire. Intre timp am ajuns pe la Coafor si am facut un Schimb de experienta...
Ne-am cunoscut mai bine, te-am amuzat cu primele first dates si m-ai intrebat de pactul cu .. diavolul... Am dansat, am cantat, am gatit si am mers cu taxiul. Ne-am pus pe disecat reclame ca "Orbit ... curata si spatiile inaccesibile" sau "Burger King : O sa crezi ca ne furi". Ti-am aratat noua ma Rochie si I-am multumit Lui pt asta. Te-am alergat, te-am plimbat, te-am sunat, te-am facut sa razi, te-am facut sa plangi si uite asa, a trecut anul... Am fost buna, am fost rea si uite asa a trecut vremea...
 Nu am reusit sa aduc in discutie decat o mica parte din tot ceea ce v-am povestit in anul asta, dar sper ca la anu' sa imi aduc aminte la timp ca e ziua blogului si poate sa sarbatorim impreuna la un chef ceva.
Cu un an care a trecut si 32 de urmaritori oficiali (stiu ca sunteti multi neoficiali), sper sa raman Just Cata!


3 comentarii:

  1. Felicitari Honey!!!!!!!!!!!
    Ai resusit sa te aberezi public timp de 1 anisor..si sa nune plictisesti!!!
    Asteptam rasplata pentru rabdare si devotament :D
    Love ya!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi aaaani!!!
    Multumesc ca ne-ai facut onoarea de a impartasi un pic din sufletelul tau cu noi astia 32 oficiali...si hai bine, fie... si cu restul lumii (neoficialilor, iesiti din anonimat !!!)
    Multumesc pentru zambetele, lacrimile si momentele de fericire pe care ni le-ai oferit. Stiu ca mai ai multe de impartasit pentru caasa esti tu... just Cata :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim, multumim :*
    Acum nu imi mai trebuie decat inca vreo 200 de subiecte pe care sa le mai scriu .. pana la anu' :)))
    Poate imi aduc aminte sa fac o mare baza din a 300-a postare... sau a 400-a ... ca mereu incerc sa imi amintesc de cifrele fixe, numai ca nu prea imi iese :))
    Sa zicem ca e un plus, nu o sa fiu niciodata chestia cicalitoare care bate la cap "Azi era ziua noastra, nu ti-ai adus aminte", pentru ca probabil eu o sa fiu prima care uita :P

    RăspundețiȘtergere