vineri, 26 noiembrie 2010

The right one... at the wrong time!

Pixie Lott - Broken Arrow


Imi dai drumul la mana si te pierzi in multime. Sunt prietenii tai si e normal sa stai la povesti. Cum nu vreau sa ma plimb ca un catelus dupa tine, ma duc la bar, imi iau o bere si sa ma amestec printre oamenii de aici. Gasesc un scaun la masa de la geam, care este atat de mica incat cu siguranta nu se va mai aseza nimeni langa mine. De aici pot sa va observ pe toti. Doamne, ce colegi ai mai avut! Numai unul si unul. Daca eram in clasa cu ei, ajungeam sa inteleg barbatii care se tot lauda ca "daca eram femeie, stateam la pod". Dar nu au fost, si din fericire pentru tine. Zambesc la gandul asta. Te vad la un moment dat, imi arunci o privire calda si te duci spre alt grup. Langa mine simt miscare si cand intorc capul vad cei mai verzi ochi pe care i-am vazut vreodata. Culoarea ochilor mei, tot verde, paleste pe langa a aceastora. Raman blocata, de parca ma uit la masina care este pe cale sa dea peste mine pe trecerea de pietoni, iar el incepe sa zambeasca. Daca am fi fost intr-un film cu un anume inaripat, ar fi aparut o sageata invizibila si mi-ar fi patruns in piept.
"Nu cumva te plictisesti aici?" si razand mai bea putin din paharul de whiskey. 
Inca ma uit la el, si am impresia ca timpul sta pe loc. Genunchii mi s-au inmuiat si camera este atat de mica si neincapatoare, si parca cineva a luat tot aerul din ea. Nu am mai simtit asa ceva niciodata. Stomacul se contracta si ma simt ca si cum as da cel mai important examen sau ar trebui sa confesez ca am spart o banca sau ca eu l-am omorat pe J.F.Kennedy...
"Hey, esti bine?" si isi misca palma in fata mea, ca pentru a ma trezi din visare.
"Aaa.. scuze...Aaa.. .semeni cu ... cineva.. cunoscut... cred" si inrosindu-ma intorc capul spre multime. Imi doresc atat de mult sa te vad. Trebuie sa te vad, pentru ca trec prin ceva foarte gresit. 
"Si pana la urma, esti aici cu cineva? Ca nu-mi aduc aminte sa fi avut o asemenea colega in generala... sau la liceu.. nici macar la facultate" Isi ia o mimica serioasa, imi studiaza fata spunand "Mda, daca as fi avut o colega atat de draguta mi-as fi amintit cu siguranta!" si incepe sa rada, cu cel mai inspirant ras pe care l-am auzit. Fara sa realizez, incep sa rad si eu si intorc privirea spre el. Stomacul deja da o petrecere si inima imi bate de parca as fi facut jogging de cel putin jumatate de ceas. Fata lui este atat de diferita de a ta. Este brunet cu ochii verzi, ochi care sunt ca ai mei, mici si veseli. Are o gropita de toata frumusetea pe obrazul stang si cand rade se formeaza riduri mici pe langa ea, care o completeaza. Iar dintii sunt atat de albi si drepti. Este perfect. Nu imi dau seama, dar probabil trec cateva secunde bune in care pur si simplu il privesc.
"Hey, mi se pare mie sau tie nu prea iti place sa vorbesti?" si facand ochii mici imi studiaza fata. "Sa stii ca am studiat microexpresiile si imi dau seama cand te plictisesc.. La naiba! Gasesc si eu o persoana care nu ma cunoaste si uite ce fac, o plictisesc. Poate ca fosta prietena are dreptate, sunt un plicticos si jumatate" si iar incepe sa rada.
Incep si eu sa rad, dar fortat, si ii raspund "Nu, nu ma plictisesti, doar ca... si eu am citit cate ceva din domeniul asta". Ma uit in ochii lui si ma intreb de ce acum? De ce sa il intalnesc acum? Iar ma uit spre multime si te caut. Inca mai ai o sansa... Unde esti? Am genunchii prea moi ca sa ma ridic si ma simt ca o carpa care isi asteapta batul pentru a fi mutata.
"Cauti pe cineva?" si incepe sa se uite si el prin multime. "Te ajut?" 
Aici este momentul in care trebuie sa ii spun ca sunt cu tine, ca suntem impreuna de aproape 1 an si ca mi-ai cerut sa ma mut cu tine. Ca te iubesc si ca ... Las capul in jos, apoi il intorc spre el. Serios, inca mai cauta persoana imaginara. Incep sa rad din suflet. Arata ca un copil pierdut. Se intoarce spre mine, si imi spune foarte serios "Imi place foarte mult cum razi! Sper sa reusesc sa te fac sa razi asa cel putin toata seara".
Uitandu-se direct in ochii mei, imi intinde paharul pentru a-l ciocni si spune cu o nota care ma face sa realizez ca sunt pierduta...  "Pentru ca te-am cunoscut"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu