joi, 27 mai 2010

Orbit... curata si spatiile inaccesibile!

Cine a vazut ultima reclama de la Orbit? Sa va dau mai multe detalii? Un urs satisfacut intr-un colt al unui habitat artificial. Nimic neobisnuit. Poate nici faptul ca ursul ia niste pastile Orbit nu ar fi atat de neobisnuit. Insa decorul in care se afla ursul, ei bine... In timp ce se indeparteaza camera de la urs, si ti se arata "the big picture", observi o pereche de cizme insangerate si un furtun ce stropeste liber, in timp ce in acorduri vesele o voce feminina foarte suava iti rosteste "curata si spatiile inaccesibile". Seriously!!
Pana si in reclamele la guma de mestecat au ajuns sa promoveze violenta?? 

23 de comentarii:

  1. am vazut-o....e cam aiurea....innebuneste lumea tot mai rau :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai idee cine canta melodia aia? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma interesez si cum aflu postez pe blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. ati aflat cine canta? aveti melodia?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii ca am cautat.. dar parca as cauta acul in carul cu fan... mai incerc :D

    RăspundețiȘtergere
  6. ok. te rog pune un link aici daca gasesti....mersi :D. RADU

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok Radu, imediat ce gasesc ceva o sa comentez aici :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu a gasit nimeni numele melodiei ? :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Se pare ca nu ... si eu doream sa stiu cine o canta.

    RăspundețiȘtergere
  10. E un cantec pentru copii, cantat de un copil, al carui titlu nu il stiu... Iar detaliile reclamei nu le-am gasit niciunde... Din pacate nu mai stiu ce sa mai caut :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca poate cineva sa posteze aici un link cu un video la acea reclama, sau cu melodia daca ati gasit-o undeva si as putea face eu rost de nume :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Deci incredibil cata lume cauta melodia de la orbit din reclama cu ursu si nu o gaseste nimeni...eu nush unde sa mai caut am dat si pe iQads.ro (cea mai lunga pauza publicitara) ..nimic :( nici pe youtube nu o postat-o nimeni...:(

    RăspundețiȘtergere
  13. nu poate trimite cineva un mail celor de la Orbit in acest sens? poate ne ajuta ei

    RăspundețiȘtergere
  14. am trimis eu dar nu am primit raspuns..

    RăspundețiȘtergere
  15. Mda.. nici eu nu am gasit pe nimeni care sa o stie... Ma intreb cum este posibil asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  16. mdaaa,, mi se pare o chestie super interesanta, si eu caut in ruptu capului dupa melodia aia,, am dat deasemenea mailuri la orbit nimic nici un nu si nici un da,,, nimic,,, melodia este pe internet da nu stim momentan cum se numeste ,, videoclipul la fel este pe un site din america cu siguranta,, pt ca no fi fost facuta reclama aia in romania si in plus spotul respectiv poate sa provina dintr,o alta segventa video nu neaparat a fost facuta pt orbit, romanii stiu sa fure da de dat informatii sunt ff egoisti se gandesc ca isi strica imaginea , sunt fff nemultumit in sensul acesta, fratilor faceti ceva spuneti cva daca stiti o melodie o informatie ajutati.. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  17. reclama este facuta de fapt pt freedent fusion iar melodia din cate am citit a fost creeata la fata locului iar durata ei a fost doar cat au tinut filmarile

    RăspundețiȘtergere
  18. aaa.. deci nu poate fi gasita separat? :( ... trist

    RăspundețiȘtergere
  19. Pofti d/aicea> http://www.dailymotion.com/video/x93ctw_wrigley-france-freedent-fusion_webcam

    RăspundețiȘtergere
  20. Am mai gasit ceva
    Reclama cu orbit ursu polar,, este defapt la freedent fusion,, melodia din am citit a fost creeata la fata locului iar durata ei a fost doar cat au tinut filmarile,, si acum cateva informatii despre acest sport publicitar, care se crede a fi lansat in 2010.eii bine uitativa.Lansat: Aprilie 2008

    Agent de publicitate: WRIGLEY'S FRANCE

    Numele Brandului: FREEDENT FUSION GUM

    Agentia: CLM BBDO

    Tara: France

    Categoria: Sweet Foods & Snacks

    Melodia este recitata de catre

    Guillaume MOYNE- Iar melodia este de Emmanuell Oriol.

    RăspundețiȘtergere
  21. http://www.youtube.com/watch?v=yrdDEW4pKBk&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  22. Mda... este aceiasi linie melodica, insa versurile si interpretarea sunt diferite.
    Dar si pentru asta iti multumim Ciprian :D

    RăspundețiȘtergere
  23. link pentru melodia de mai sus - http://dl.fisier.ro/files/le37kagn3cc48jn/Patience___Prudence_-_A_Smile_And_A_Ribbon.mp3.html

    RăspundețiȘtergere