duminică, 9 mai 2010

La cumparaturi...

Sunt unele situatii in viata, cand depinzi de o suma foarte restransa de bani. In timpul facultatii aceste situatii erau destul de dese, avand in vedere ca fumam extrem de mult si trebuia sa am mereu cel putin 3-4 tigari pentru a avea o zi buna, dar dupa facultate si tinand cont de faptul ca nu mai fumez, teoretic aceste situatii trebuiau sa fie cu mult mai putine. Ei bine, nu!
Astazi am facut "piata" cu 5 lei! Logic vorbind, cand auzi 5 lei, te gandesti la o ciocolata si cam atat. Sau la nici juma' de pachet de tigari (fumatorilor, stiu cum va merge creierul!). Ei bine.. daca posezi o fata ca a mea, se pare ca 5 lei iti pot aduce o masa destul de consistenta. Acum sincer vorbind, in timpul facultatii nu era asa deranjant sa primesc doua kile de cartofi in locul unuia sau un kil intreg de capsuni in loc de jumatate...
In orice caz... de cum am intrat in magazin primul lucru pe care l-am intrebat a fost "Aveti cartofi". Sunt sigura ca nu mai e cazul sa precizez de ce am intrebat tocmai de cartofi! Nu aveau! Asa ca, cu cei 5 lei in mana stiam doar un singur lucru pe care trebuia sa il cumpar : painea. Desigur, am luat cea mai mica si mai firava paine de 1 leu, gandindu-ma ca asta inseamna ca as avea mai multi bani de altceva. Insa am realizat ca o paine firava nu inseamna mai multi bani, ci mai putina paine. Asa ca am schimbat-o si am luat una la 2 lei.
Sa facem un calcul : 5-2=3.
Am stat putin pe ganduri si am intrebat "Oua aveti?"... "Da" raspunse baiatul dragut de la tejghea .. "Bine atunci... dati-mi doua!"
In cazul in care nu v-ati prins i-am spus : DATI-MI DOUA!!!! Tipul s-a dus dupa oua si eu am inceput sa dau tarcoale rafturilor pentru a vedea ce as mai putea lua pe langa oua.
Sa mai facem un calcul : 3-1=2
In timp ce treceam pentru a mia oara pe langa frigiderul cu carne, mi-au cazut ochii pe pretul carnatilor si am realizat ca as vrea sa mananc niste carnati, moment in care in tartacuta mea obosita a aparut intrebarea "Oare un carnat are mai mult de 100g?".
Dragutul de la tejghea a fost promt langa mine si in timp ce incercam sa nu rad cat pot de tare am inceput sa fac ce stiu eu mai bine. Si anume : sa spun adevarul! "Stiti, am banii foarte limitati.. Credeti ca un carnat are mai mult de 100 de g?"
Nu mai specific cat avea, pentru ca oricum tipul (thanks dude!) mi-a dat 2 carnati!
Si uite asa.. cu 5 lei am reusit sa achizitionez masa de seara!

P.S : cu siguranta nu mai intru in magazinul ala!
P.S.S : it's all about the face!

Un comentariu:

  1. În vremea ailaltă cineva care făcea bişniţă în Ungaria spunea că a rămas uimit când a văzut oameni ai locului respectiv intrând în magazin şi cumpărând 2 cartofi, un morcov, un pătrunjel şi 50 gr. de carne pentru a-ţi face o ciorbă.
    Acum ne-a venit nouă rândul.

    RăspundețiȘtergere