vineri, 14 mai 2010

Listen to the music...

Stau in bar la fra' si ma intreb ce lipseste din viata mea. De abia am reusit sa fac rost de coloana sonora de la Supernatural si acum cand o am, ma intreb ce mi-ar trebui ca sa fiu cu adevarat multumita de ziua de azi. Ascult melodiile ce se perinda una dupa alta in difuzoare, cand brusc ma loveste ... neamnezia (ca sa va explic mai bine, am avut amnezie pana in acest moment cu privire la acest aspect in particular! :D)! Au trecut luni bune de zile, de cand m-a parasit una din "dragostili" mele cele mai mari. Aceasta "dragosti" mi-a fost alaturi la bine si la greu, a fost cu mine cand alergam, a fost cu mine la fiece iesire in oras sau in alte orase. Mi-a fost alaturi la Brasov si deopotriva la Targoviste. Pana cand, cam in acelasi timp cu laptopul, s-a hotarat ca i-a ajuns. Daca Laptopica s-a deschis, mp3-ica nu s-a mai deschis!
MP3-ica, m-ai lasat cu ochii in soare literalmente. Literalmente! Inainte mergeam pe strada si nu vedeam nimic pentru ca eram prea ocupata sa te ascult si sa ma abtin sa nu dansez (desi au fost cateva ocazii in care am facut-o si p;asta cand eram singura pe drum :-"). MP3-ica mi-e dor sa alerg alaturi de tine si sa nu fiu nevoita sa ii ascult pe muncitorii dobitoci care prefera sa imi comenteze fundul decat sa munceasca. MP3-ica mi-e dor sa mergem amandoi la drum, si sa ma scapi de manelele odioase pe care le asculta unii sau altii in masini sau in tren.
Va rog fie-ti-va mila de un suflet bantuit si donati un MP3 player nou (acceptam si MP4 player) care sa imi aline "Singuratatile"!!
 VA ROOOOOOOOOOG!!!

P.S : Promit ca o sa scriu la fel de des ca pana acum! Totul pentru un nou Mp3-ica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu