duminică, 16 mai 2010

Taxi 3

Sor'mea, mirosind umilirea prin care trec, a inceput sa il ia la intrebari despre "noaptea noastra" si s-a grabit sa il invite si pe el la iesirea noastra intre fete. Ca un facut, a sunat si Vali sa ne anunte ca ea nu mai ajunge. Mai multe motive pentru a-l forta aproape pe TaxiGuy sa raspunda invitatiei.
"Vrei si tu sa vin?"
"....." eram absorbita in informatiile pe care mi le furniza creierul si ma rugam de el sa inceteze!
"Deci nu prea vrei sa vin? Si tacerea e un raspuns"
Cotul Monicai a fost un remediu destul de bun pentru a ma trezi la realitate "Poftim?"
"Ar fi ok daca as veni si eu cu voi?"
"Mda... de ce nu" si am incercat un zambet timid care cred ca a iesit mai mult a un strambat odios, dar nu l-a speriat. 
Cand am ajuns la destinatie "Crew Bar", din fericire nu mai aratam ca un bec pentru Craciun, si aduceam mai mult a om. La masa am vrut sa ma asez in colt, purtand speranta ca TaxiGuy se va aseza in fata mea, insa, am avut surpriza sa se aseze fix langa mine! O noua portie de rasete din partea lui Sora si a astuia, la adresa pigmentarii rapide a tenului meu in situatii jenante.
Ca sa fie treaba, treaba, au inceput sa sune telefoanele si diversi prieteni din Brasov sa isi aduca aminte de existenta noastra si sa se autoinvite la iesirea noastra in oras.
"Si iesirea voastra cu fetele s-a transformat intr-o foarte mare reuniune? Sau ma insel?" ma intreaba foarte frumos respectivul...
"Pot sa te intreb si eu ceva... Fara sa par nesimtita?" il intreb in timp ce fac ochii mari spre el.
"Desigur!"
"Stii ce nu te-am intrebat niciodata? Si am realizat ca mi-ar face placere sa stiu?"
"Ia uimeste-ma... ce?"
"Cum te numesti tu mai exact?"
Cu intrebarea asta, am reusit sa starnesc un potop de rasete din partea "inculpatului" si abia ca s-a potolit dupa 5 minute.
"X, ma numesc X"

Gata, de aici pot sa ma linistesc. Tot ce imi trebuia ca sa ma linistesc era numele lui. Un semn ca suntem mai apropiati ca la prima noastra intalnire.
"Incantata X! Eu sunt..."
"Da Cata, am auzit cine esti tu!" mi-a facut cu ochiul si apoi a inceput sa rada cu pofta!
Desigur ca mi-am amintit de toata prima noastra conversatie si cu riscul de a-mi face buzele sa sangereze, am facut singurul lucru pe care il mai puteam face (in afara de roseata) : mi-am muscat buzele!
Nu a durat mult, si X a trebuit sa se intoarca la munca, pentru ca nu avea totusi liber. A vrut sa imi ia numarul de telefon insa am reusit sa ma eschivez spunandu-i.. "3-rd time is the charm!" ;)

To be continued...

Un comentariu: