vineri, 21 mai 2010

pact cu ... diavolul




Ziua in care mi-am pierdut sufletul este o zi extrem de trista pentru toata omenirea, este o zi in care fiecare se simte trist fara a avea un motiv bine definit, fiecare crede ca lipseste ceva in viata lui. Dar hai sa nu sar asa peste povestea palpitanta a momentului si a motivului pentru care am ramas fara suflet.
Doamne Doamne stiind ca batalia pentru sufletul meu este aproape pierduta, S-a hotarat sa ma mai napastuiasca un pic, si S-a gandit ca in jurul varstei de 13 ani sa se aseze cu ingerii la o bauta si sa faca tot posibilul sa intretina atmosfera cu intamplari din viata mea. Astfel, la 13 ani am avut primul prieten. Desigur, multi dintre voi asociaza primul prieten cu primul sarut, insa pentru mine, primul prieten a presupus o relatie de 2 zile in care pur si simplu mi-am pierdut timpul. De ce mi-am pierdut timpul? 
Totul se intampla in ziua in care aveam banchetul de clasa a 8-a. In momentul in care am stabilit cu tipul respectiv ca vom incerca o relatie, asteptand cu emotii sa se indrepte spre mine, tuguindu-mi buzele cum vazusem in filme cand s-a asezat langa mine, tipul mi-a pus o mana dupa gat, s-a uitat in directia opusa mie si mi-a zis ca e foarte incantat ca avem o relatie. Dupa jumatate de ora de stat cu mana pe gatul meu, am hotarat de comun acord sa mergem afara.  In seara banchetului, tipul m-a chemat afara pentru a petrece mai mult timp impreuna. Eu le-am spus fetelor sa nu ma deranjeze, intuisem ca prietenul meu nu m-a sarutat in cabana pentru ca astepta clipa perfecta. Inconjurati de munti, luminati de o luna plina superba, pe treptele unei cabanute ca in povesti, ce sa mai, decorul feeric pe care orice fata il viseaza pentru primul sarut. Aici cred ca a intervenit Doamne si le-a spus ingerilor "De ce sa o lasam sa se sarute aici? Ia sa ii facem asta" si dupa ce m-am asezat pe treptele cabanei, al meu prieten s-a ridicat si s-a asezat in fata mea. S-a aplecat usor, s-a uitat in ochii mei si mi-a spus cu un glas mieros :
"Tu ce vrei sa faci dupa ce termini scoala generala?"
Tot entuziasmul mi s-a evaporat cat ai zice "Teapa" si in locul zambetului siropos mi-a aparut o grimasa constipata si o dezamagire crasa. Ca sa nu traiti in suspans, va anunt ca mi-a turuit mai mult de o ora ce si-ar dori sa faca si ce viata o sa duca, mi-a turuit intr-atat de mult incat cand am intrat in cabana m-am dus direct la baieti pentru a le cere o tigara. Cert este ca odata ajunsi in oraselul nostru nu am mai dat ochii cu respectivul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu