joi, 13 mai 2010

Taxi...





Ies din blocul fetelor si ma gandesc cu infrigurare la cat de tarziu este si la cat de trist ar fi sa ma pun sa dorm. La 5 dimineata am tren catre Bucuresti pentru a ma duce la trainning si daca ma pun acum la somn, cu siguranta nu o sa ma mai trezeasca nici cavaleria reginei. E destul de racoare afara, dar nu indeajuns incat sa ma sperie un drum pe jos pana la camin. Decid rapid ca daca nu apare nici un taxi pe strada merg usurel pe cele doua picioruse ale mele. Ca niciodata, exact cand ajung pe Grivitei apare un taxi langa mine. Fac celebrul semn din cap, gen "esti liber", si primesc un zambet dragut si un semn prin care sunt poftita sa intru.
Desi cu alte ocazii as turui ca o moara stricata despre vreme, acum sunt destul de ocupata sa ma gandesc la ce voi face pana la 4 jumate dimineata si realizez dupa cateva secunde ca soferul vorbea cu mine.
"Poftim?"
"Scuza-ma, nu stai cumva la camera 105? In caminul 8?"
"Ba da.." ii spun cu jumatate de gura si incerc sa imi dau seama daca l-am mai vazut pana atunci... "E dragut!"
"Pai ma intrebam de unde te cunosc si am realizat ca de acolo te stiu..."
"Mda... stau acolo pe timpul verii, deoarece muncesc.. de obicei stau pe colina... Tu? Tot in caminul 8?"
"Nu... stau in 9"
Si incepem sa infiripam o conversatie.
Cand ajungem in parcarea din Memo, placut impresionata de interlocutorul meu, fac ceva ce nu as fi facut cu alte ocazii.
"Scuza-ma, am de prins un tren la ora 5 si daca ma pun de la 2 sa dorm, cu siguranta nu o sa ma mai trezesc... Si stiu ca nu merge asa de bine treaba cu taxiul noaptea... Crezi ca .. ai timp sa bei o cafea cu mine si sa imi tii de urat vreo 3 ore?"
Ma bucur ca este destul de intuneric si reusesc sa imi camuflez roseata pe care o am in obraji si apoi zambetul pe care il am afisat de cand mi-a spus :
"Da, mi-ar face placere"
Am inceput sa stam de vorba si inevitabil am ajuns la discutii destul de intime. Eu fiind recent separata de un idiot care reusise sa ma provoace inclusiv dupa ce ne-am despartit, si stiind ca probabilitatea sa il mai vad pe tip era de 1%, am inceput sa ii povestesc toate problemele mele cu privire la barbati.. si in special la dobitocul ala. Plus un mic bonus cu detalii picante din viata amoroasa care era practic aproape nula datorita specimenului mai sus mentionat.
Cert este ca, la ora 5 dimineata cand am ajuns in tren eram eliberata si usurata sufleteste. 
In Bucuresti am mai intalnit un taximetrist foarte serviabil bucurestean care m-a ajutat si mai mai ca a facut-o pe gratis. Aproape ca a trebuit  sa ii indes banii de cursa in buzunare.
In orice caz, pana seara, am uitat de taximetristul dragut care mi-a zambit in noaptea precedenta!


To be continued

P.S : Bibiuta, asta se intampla pe vremea cand erai o VACA! Acum nu mai esti :))) :*:*:*
P.S.S : Iti dedic aceasta postare :D

3 comentarii:

  1. nu pot sa spun decat ca: este o intamplare cat se poate de adevarata :P
    Desigur, modul meu de a o povesti face toti banii :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...in locu` tau n-as fi ratat numarul baiatului :)).... by Radu :D

    RăspundețiȘtergere