luni, 3 mai 2010

Time of our life!


Asculta mai multe audio Muzica

In primul rand : PLAY THE SONG SI ABIA APOI INCEPETI SA CITITI!! :D


Tocmai a trecut unul dintre cele mai frumoase weekenduri pe care le-am avut pana acum, si cu siguranta cel mai perfect 1 mai! In primul rand pe 1 mai a fost ziua lui Honey si ne-am distrat de minune impreuna, si in al doilea rand ne-am dus la Dambovicioara pentru 3 zile. In acest post o sa pun mai multe poze cu peisajele pe care le-am vazut si cum ne-am distrat in timpul zilei, iar intr-un post viitor o sa pun pozele din timpul noptii :)).
In primul rand drumul spre pestera Dambovicioara este magnific si regret ca nu am reusit sa fac poze de calitate, deoarece nu am gasit loc unde sa oprim masina... si nici nu am vrut sa fiu singura calatoare care se lipea de stanci pentru a permite masinilor sa treaca pe langa ea :P (ok, sunt sigura ca daca as fi ales sa merg pe jos, as fi scos la iveala fotograful adormit din mine :P ... dar am preferat timpul de calitate petrecut cu prietenii :))) ).
 Itinerarul nostru pentru weekend a fost aproximativ aceasta :
- ajuns la cabana pe la 11 p.m.;
- mancat/dansat/povestit pana pe la 4 a.m.;
- trezit la 9 : 30 a.m. deoarece eram prea incantati de peisa;
- facut poze peisaj, cabana, camera, oameni etc.;
- mers la cabana Brusturet si acolo unii jucat volei, ceilalti mers pe platoul de la "La Table";
- mers pe platoul "La Table" drum foarte frumos si destul de lejer cu peisaje superbe si incarcat de baterii la maxim intre orele 4-8 p.m;
- dansat/mancat/discutat/jucat remi pana la 6 a.m;
- trezit la 10 a.m;
- plecat spre casa pe la 3 p.m;
- vizitat Bran si facut poze;
- discutat foarte mult despre ce am facut :D.
Imi este greu sa scriu despre cat de frumos a fost si ce senzatii am trait, asa ca o sa postez cateva poze... si sper sa reuseasca sa arate macar o bucatica din ce am vazut weekendul asta.
P.S : daca sunt incoerenta in aceasta postare... este de vina somnul!!

3 comentarii:

  1. Graba e neprevazatoare si oarba.
    Dupa ce am luat un loc fortat in cur am reusit sa mai vad ceva in jurul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce e drept, la cat am topait, dansat, urcat, alergat, numai tu ai luat contact cu pamantul :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. si intr-un timp atat de scurt...am fost un fel de pravale-baba =))

    RăspundețiȘtergere