vineri, 7 mai 2010

CRAZY!!

Hello lumeeee...
Cand arunc un ochi pe geam sa vad ce se mai intampla de partea cealalta a zidului, observ ca lipseste ceva. Ma ridic din pat, deschid geamul si scot capul. Ma uit in stanga, in dreapta. Ma uit in sus, ma uit in jos. Imi vine sa opresc timpul si sa urlu din tot sufletul : LIPSESTE CEVA!! Dar avand in vedere ca nimeni nu baga de seama tartacuta-mi mirata de la geam, sunt sigura ca un eventual spectacol la pervaz nu-mi va aduce cine stie ce fani, ba mai mult, poate imi mai si iau vreo coaja de banana peste ochi de la vecinii lui Honey "nu mai urla fata!".

I GO CRAZY!!!



Nu este edificatoare aceasta melodie.. sunt sigura ca inca nu v-ati prins ce lispeste din peisaj. Si nu Honey, nu e vorba de tine!!
RAZELE DE SOARE!!
Unde e soarele? Unde e prietenul meu soarele? Eu ce ma fac fara el????

Un comentariu:

  1. Razele de soare s-au dus la culcare. Normal. După o zi lungă se mai culcă şi ele. Dar dimineaţa uitară firhongul de plumb lăsat peste fereastra zării albastre. Şi cineva s-a măniat foarte şi a-nceput să tune şi să scuipe foc din gură şi pe nări, iar ochii i s-au umplut de lacrimi ce curgeau şiroaie pe obrazu-i brăzdat de cute adânci. Până când altcineva începu să sufle cu-ndărjire, spre firhong, pentru a-l da la oparte, să lase soarele să râdă iar.

    RăspundețiȘtergere