marți, 25 mai 2010

Cooking...

Desi poate pare surprinzator, prajitura mea preferata este checul! Avand in vedere ca am 24 de ani, se pare ca a venit timpul sa nu mai ma rog de mama, Ruxi sau alte persoane sa imi faca/dea chec. Ce inseamna acest lucru? Ca am decis sa imi iau soarta in propriile maini si sa ma pun pe facut prajituri. Desi mi se parea imposibil, am reusit sa fac chec, si nu o data, ci de doua ori!! Nu mai spun ca au iesit niste prajituri extrem de delicioase. Acum dupa ce m-am initiat in arta checului, nu inteleg de ce am facut atat de mare caz. In 5 min am facut aluatul, in juma' de ora am mancat. Si nu mai spun, ca dupa ce termin aluatul, pot sa mananc din el cat vreau!!
Apropo, asta ma face sa ma gandesc serios la momentul cand voi avea copii. Cred ca o sa trebuiasca sa fac dubla cantitate de aluat, pentru a putea "linge cratita" si eu si copii!

5 comentarii:

  1. arata senzatie :D numa pofta imi faci :P

    RăspundețiȘtergere
  2. cheeeeeeeeecccccccccc! trebuie sa recunosc :( eu m-am rugat de mama sa-mi faca:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai linistita, eu faceam schimb de prajituri in facultate. Mama imi facea cremsnit sau diplomat, si dadeam partea mea pentru un chec... Multumesc Moldo!!! :* Datorita ei am mancat multee chec-uri.. aa.. si mai erau Ana si Radu! :D care si ei imi satisfaceau aceasta pofta culinara :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. am mai facut ieri 2... insa au dat pe afara!! Nu s-au ars, nici nu au avut gust ciudat.. pur si simplu au crescut muuult prea muuult :P

    RăspundețiȘtergere