marți, 18 mai 2010

Imi doresc sa fiu designer..

Imi simt corpul strabatut de o doza foarte mare de adrenalina si pentru prima oara dupa o perioada foarte mare de timp simt ca o sa urmeze o perioada frumoasa pentru mine. Am citit astazi site-ul unui designer din Romania si cand s-a descris in cateva cuvinte, am relizat ce om vreau sa fiu. Imi doresc sa ajung un om care poate descrie in cateva cuvinte ce este si ce vrea de la viata. Nu este legat de un domeniu, nu traieste pentru a-si indeplini un scop binedefinit, ci incearca sa se bucure de viata si sa bucure pe altii prin ceea ce creaza. 
Stiam din primul an de facultate ca nu mi-ar placea sa fiu legata de un birou si tot de pe atunci am aflat ca imi doresc sa fiu inconjurata de oameni pe care sa ii cunosc si carora sa le ofer o mica particica din ceea ce sunt. Cand m-am angajat barman, am observat ca oamenii vin sa ma vada si ca le face placere sa vorbeasca cu mine. Cand am terminat proiectul de licenta, am realizat ca am o satisfactie interioara ce nu mai poate fi asemuita cu nimic. Imi doresc sa fac multe lucruri in viata, sa cant la chitara, sa scriu o carte, sa imi deschid un bar... dar cel mai mult imi doresc sa fiu un om care ajuta alti oameni, un designer. IMI DORESC SA FIU DESIGNER!!!

2 comentarii:

  1. bafta multa honey meu!sper din tot sufletul sa reusesti sa iti atingi scopurile (sunt multe stiu asta :P )!!!!
    fight for it!
    http://www.youtube.com/watch?v=W_uMImVE7Ws&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  2. thanks honey :* .. acum nu mai trebuie decat sa imi tineti pumnii :D

    RăspundețiȘtergere