luni, 17 mai 2010

Taxi 4

Taxi
Taxi 2
Taxi 3
Un pic ametita de seara care a trecut astept nerabdatoare taxiul. A fost o zi destul de plina si cheful organizat de fete a iesit super fain. Din fericire pentru mine, apar toate cele 3 taxiuri in acelasi timp si nu sunt nevoita sa astept sa plece toata lumea pentru a transmite multumirile. Ca niciodata s-a hotarat si prietenul Monicai sa ne insoteasca si uite asa ne inghesuim toti 3 in taxi. 
"Ce ziceai ca se va intampla a 3-a oara?"
Ridic capul din cadouri si cand il vad realizez ca lumea este cu mult mai mica decat mi s-a spus. Din fericire pentru mine, tequilla si berea sunt mult prea in sange pentru a ma mai intimida la vederea lui X. Incep sa rad stupid si tare, "Esti mai rau ca scaiul!!" si continui cu rasul.
Desi sunt sigura ca orice alt tip s-ar fi uitat urat si si-ar fi vazut de drum, al nostru TaxiGuy a inceput sa rada in ton cu mine "Mda, cred ca ai putea spune si asa". 
"Si tie iti place ca ne intalnim! Apropo, e ziua mea.. asta inseamna ca am parte de o cursa gratuita, nu?" si iar dau cu rasul. 
"Clar! Desi avand in vedere ca te fac sa razi, as putea echivala rasul cu un cadou" si imi baga un suras de milioane, gen smiley-ul de pe mess.
"Eee.. poate ma provoc singura ..." si nu reusesc sa imi duc la bun sfarsit vorba ca ma buseste rasul si mai tare. 
Sis si prietenul ei rad de rasul meu, si cand observa ca aproape ca am ajuns la destinatie incearca sa ma convinga sa le dau cadourile pentru a le duce ei in camera "Hai ca luam noi astea, si asa mai poti ramane si tu cu baiatul asta, ce zici?"
"CEEE??? Sunt cadourile mele! Nu se atinge nimeni de ele! Nu le dau nimanui!! Si de ce as ramane cu baiatul asta? Auzi ma, tu vrei sa raman cu tine aici?" Nu mai trebuia decat sa marai un pic ca sa pot fi o salbatica in toate regula.
X incepe iar sa rada si imi spune "Mi-ar face o foarte mare placere sa ramai sa iti spun si eu un La Multi Ani mai potrivit".
Ei bine nu ma asteptam la reactia asta, motiv pentru care am inceput sa ma fastacesc si cand am iesit din masina aproape ca am iesit in dinti. Din fericire a fost Sis pe faza si nu mi-am pocit mutrisoara, ba mai mult, am reusit sa ma postez sistematic in locul din fata, incercand sa fiu cat de domnisoara puteam la ora aia (mi-am  trantit un genunchi pe bord, desi voiam sa ma asez finut in pozitia picior peste picior).
"Deci... as putea sa te pup pe obraz?" si cu un zambet subtil se uita direct in ochii mei.
OK! Daca ar fi fost o seara obisnuita de betie, as fi fost eu cea care l-ar fi abordat si la ora asta as fi fost calare pe el ca fetita pe ponei, insa cum nu era o seara obisnuita, eram doar ametita si efectul vorbelor lui m-a facut sa bag capul in pamant, sa zambesc stupid, sa ma inrosesc si sa rostesc un abia auzit ".... da....." 
X pare un tip super. De varsta cu mine, la facultate, inteligent si amuzant, ba mai mult, extrem de atletic. (nu ar trebui sa pot sa asimilez cuvintele astea, insa am facut-o, e blogu meu :D) Ii spusesem niste lucruri foarte personale si a avut grija sa nu faca misto de mine pe seama lor. Ce sa mai,  seara trebuia sa se termine cu niste saruturi pasionale, un nr de telefon si un nou boyfriend.
Din pacate pentru mine, in momentul in care m-a prins de barbie, a intrat in functiune sistemul de autoaparare si m-am smucit ca un animal care a fost batut de prea mult timp. Nu, nu imi explic ce s-a intamplat! Poate din cauza alcolului, poate visam cu ochii deschisi, poate... 
Seara s-a terminat cu o privire nedumerita din partea lui, niste gesturi fastacite din partea mea... si o poveste ok pentru voi :P

2 comentarii: