marți, 25 mai 2010

Tango...



Inchid ochii si ascultand acordurile usoare ale inceputului de tango ma trezesc intr-o lume noua. Ridic mana dreapta in ritmul muzicii, ma uit direct in ochii lui si il ademenesc cu un zambet pe ringul de dans. Incepe sa imi dea tarcoale si incerc sa nu il pierd din vizor, in timp ce gatul mi se indreapta pentru a ma pregati de acest dans in doi. Imi arcuiesc spatele si il opresc in fata mea. Ma las usor intr-o parte, fara a-mi muta privirea si revin la pozitia initiala. Melodia devine mai alerta si incepem  sa zburam. Ii intorc spatele si cu miscari lascive las impresia ca as vrea sa imi caut alt partener. Nu se lasa pacalit si ma intoarce dintr-o miscare. Acum chipurile noastre sunt atat de apropiate incat singurul detaliu absent al acestui decor este sarutul. Dar nu este momentul , trebuie sa ne continuam dansul. Trebuie sa mai lupte, trebuie sa mai cuceresc. Ma intoarce, ma grabeste, ma conduce. Ii raspund, il provoc, ii zambesc. Totul este un joc si depinde de noi daca vom iesi castigatori . Iar ne apropiem, ii simt bataile inimii si totusi, nu este momentul. Stim ca se apropie sfarsitul. Asemeni unui taur incepe sa imi dea iar tarcoale. Il urmaresc... Si ma prinde ferm de spate. Ii simt respiratia pe gat si cu greu ma abtin in a-i sopti cuvinte dulci la ureche. Imi atinge obrazul cu al sau obraz. Si apoi.. buzele ni se unesc exact cand ultimele acorduri abia se fac auzite pe fundal. 

Un comentariu: