sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Noapte alba

Caro Emerald - A night like this




Ultima oara cand am stat o noapte intreaga fara sa dorm, eram cu honey si ne distram de minune pe seama unui deget. Nu mai stiu care il arata!
Dar nu la asta ma refer cand zic noapte alba. Noaptea e alba cand o umpli de coli pe care se afla cursuri, sau fisiere word pe care incerci sa le incarci cu o multitudine de cuvinte ce nu trebuie sa semene cu altele. Ultima astfel de noapte a fost in urma cu un an si jumatate. La licenta. Nu am avut o noapte alba, ci vreo 20 de nopti albe, la interval de 1-2 ore intre ele. Nu ma asteptam sa mai trec prin nopti albe.
Dar acum sunt la master! Si tocmai mi-am adus aminte ce inseamna sa iti iei cafea de proasta calitate de la un tonomat, sa te uiti nervos la randurile care nu iti spun nimic si sa astepti o idee mareata care sa te ajute sa finalizezi totul, poate,poate mai prinzi vreo ora de somn.
Pentru prima din marele sir de nopti albe... Ti saluto!

3 comentarii:

  1. Nopti albe.....sunt sigur ca o sa urmeze si la mine...eu sunt doar boboc :"> nu stiu cum e in sesiune, dar ceva imi spune ca nu e bine sa aflu :)) ... Ce sa zic....spor in noptile tale albe si la o cafea mai buna :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Blogul tau este ft frumos , tu ce parere ai despre al meu ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Este dragut. Imi plac micile povestioare pe care le ai pe acolo :D

    RăspundețiȘtergere