marți, 2 noiembrie 2010

Outdoor Experience


Katy Perry - Firework


Joi dimineata, am alergat in stanga si in dreapta pentru a imi putea depune dosarul pentru a-mi oficializa inscrierea la niste cursuri, si cand am ajuns la secretariat, am aflat ca una din activitatile pentru stagiul ce urmeaza este aceea de a escalada. Dintr-o data m-am inrosit ca un rac, la gandul ca o sa ma fac de ras printre necunoscuti. Hello, multi participanti la Amazing Race, si cand zic de ei, nu ma refer la tati, persoane mai solide sau cine stie ce vulnerabilitati au mai ajuns pe acolo (ii respect pe toti, sa nu ma intelegeti gresit!), ci la persoane cu conditie fizica! Dupa cum spuneam, multi participanti nu au reusit nici macar sa ajunga la jumatatea panoului, ce asteptari sa am eu, care abia de 2-3 saptamani am inceput sa urc si sa cobor colina (asta intrand la capitolul exercitii fizice!). Deja ma vedeam agatata de prima priza, urland ca nu mai pot si sa ma dea cineva jos. :| JENANT!
Pe langa asta, cand am ajuns in camera, am realizat ca sunt total nepregatita pentru asa ceva! Adica bietii mei bascheti sunt prapaditi, treningul imprumutat de la mama imi sta mai lung si mai larg ca niciodata (si este din catifea, cah!) si am fost in pragul unei depresii de zile mari. Dai si suna prietenii, apropiatii, colegii, fostii colegi, cunostinte, toata agenda, ciocane la usi prin camin, iesi in fata caminului, in strada, opreste masini, doar doar m-o scoate si pe mine cineva din impas. Nu a avut cine! La ora 19:20, joi seara, in timpul unui laborator, disperarea mea atinsese cote maxime, cand am ridicat capul spre calculator (unde nu stiu cum, eram logata pe mess :-") si mi-am adus aminte ca nu eram chiar atat de singura. 3 ore mai tarziu, ma aflam in bucataria fetelor, cu o pereche de adidasi seriosi si o pereche de pantaloni de trening in care ma simteam mult mai bine.
Cand am ajuns in camera, mi-am facut rapid bagajelul, si m-am aruncat in pat plina de ganduri pozitive si negative... ok eram mai mult in emisfera gandurilor negative, si am adormit cu gandul la cat de ciudata o sa fie aceasta experienta!

Va continua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu