marți, 23 noiembrie 2010

Luv Unifest!

Cine nu stie ce este UNIFEST, sa caute aici, deoarece e cam mult de explicat ce fac ei si unde fac. Pe mine ma intereseaza si sunt extrem de multumita de ce fac la Brasov, si anume : CALATORII GRATIS!!!
Hoo, nu va alarmati si nu va luati carnetele de student ca sa plecati in America, insa daca sunteti studenti si mai sunteti si in Brasov, puneti portofelul la pastrare cand vine vorba de bilete de autobuz. In prima faza si eu am zis "Ce e asa mare lucru?", insa credeti-ma, ieri, cand a trebuit sa schimb 2 autobuze la dus, 2 la intors, si azi cand va trebui sa fac acelasi lucru, imi prinde foarte bine.
Ce sa mai, colegi, luati-va carnetele la voi si hai sa cunoastem Brasovul din autobuz :D... Va tine?

P.S : At the same time, i hate MONDOTRANS! Pt ca pleaca mai repede din gara si doar pentru ca am ajuns cu 2 minute inainte de plecare, am ratat sansa de a fii acasa la 12!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu