sâmbătă, 17 aprilie 2010

La coafor 1..

Cum am spus in postul anterior, candva saptamana trecuta am fost sa ma tund. Ceea ce nu stiti este ca eu am o fobie de coafor. Incepand de la cei patru pereti in interiorul carora se regasesc toate ustensilele necesare procesului de tundere si terminand cu persoana care le manuieste. De unde aceasta fobie? Poate de cand ma mintea mama ca ma lasa sa ma tund cum vreau eu si ii spunea "lui tanti" sa ma tunda cum voia ea, poate de cand nu mai exista coafeze care sa ma asculte "va rog, nu il umflaaati!!" sau poate de cand mi-a taiat una urechea![ Nu! Nu mi-a taiat-o ca in filme, nu mi-am luat urechea in mana, nu aratam ca dupa un meci cu Tyson! Pur si simplu mi-a cupit urechea cu foareca.] In orice caz, in momentul in care stiu ca trebuie sa ajung la coafor, ma pregatesc sufleteste cu cel putin o saptamana inainte.
Cand am ajuns la Brasov, sora mea (draga de ea!) mi-a dat bani ca sa ma tund. Avand in vedere ca intrasem in al doilea an de cand nu mai calcasem pe la coafor, am zis ca este timpul sa nu ma gasesc scuze patetice, sa imi fac programare si sa ma prezint la "frizerie". Intelegeti ca nu am avut o saptamana sa ma pregatesc si mai rau de atat, nu am avut nici macar o prietena care sa ma insoteasca! Recapitulam : aflu luni ca ma tund marti si ma duc singura la "taiere" !!!
Marti dimineata ma duc devreme la autobuz pentru a fi sigura ca ajung la timp la programare, "poate chiar mai devreme ca sa mai apuc sa citesc o revista, sa vad o freaza ceva. poate ajung sa il tund scurt". M-am dat jos intr-o statie din care credeam eu ca ajung repede si incep sa merg. Dupa 15 minute,de mers ,realizez ca statia era buna, directia era gresita! Din fericire, ajung cat sa ma mai pot sta sa imi trag sufletul pe un scaun (ca aproape ca facusem jogging pana la coafor)...
Restul mai tarziu ca am niste treaba!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu