marți, 6 aprilie 2010

Daca barbatii ar fi porci...

I-am iubi mai mult?
DA  - pentru aveam asigurata jumatate de ora in plus fata de un barbat normal;
       - ar avea o scuza pentru insensibilitate, lipsa de diplomatie, igiena (nu este regula universal valabila!) etc.;
       - daca ii cureti, unii sunt chiar draguti, mai ales cu codita aia ondulata si nasul mare;
       - am putea sa ii plimbam in lesa in vazul lumii;
       - nu s-ar duce la bere cu baietii niciodata, ar sta sa manance in cotetul lor;
       - chiar daca ar comenta, nu i-am intelege;
       - nu zboara!
NU - ar guita foarte zgomots, si desi uneori nu intelegem un barbat macar auzim o repercursiune de cuvinte  cunoscute;
       - sunt mari si parosi si put (mda, exista multi barbati cu aceiasi descriere);
       - fac sex in namol (bleah, bleah, bleah);
       - sunt mari si parosi si put;
       - le putem simti izul de la o distanta considerabila;
       - nu am putea sta cu asa ceva in pat (si asta nu doar din cauza ca probabil ar rupe patul);
       - nu suntem zoofile;
       - sunt mari, parosi si put!!!

Daca barbatii ar fii porci.. i-am iubi?


3 comentarii: