marți, 6 aprilie 2010

Pot fi amuzanta..

Pot fi amuzanta cand alunec in fata vanzatorului de la magazin, aproape ca imi rup gatul, insa ma buseste rasul. Ma doare glezna, insa continui sa rad. Sa schiopat si sa rad.
Pot fi amuzanta cand alerg dupa autobuzul care mereu ma fraiereste si apare cand sunt la ceva departare de statie. Alerg cu mapa in mana, ajung la scari si ma strecor rapid printre usile ce stau sa se inchida. Sunt rosie la fata, observ ca se uita toata lumea la mine si incep sa zambesc. Sunt rosie si zambesc.
Pot fi amuzanta cand merg mandra pe tocurile mele mari. Imi este greu sa merg pe ele deoarece abia le-am cumparat si cum in ultima perioada am mers in tenisi acum ma simt de parca as fi pe picioroange. Nu mi se intampla nici un incident pana ce ajung la trecerea de pietoni si ma grabesc pentru ca verdele da semne ca ar vrea sa plece. Pentru a da mai mult farmec povestii, am si niste maruntis in mana. Multe monede. Desigur ca ma impiedic inainte de a ajunge pe celalalt trotuar si desigur ca imi scapa toate monedele din mana. In ploaia argintie ce am cauzat-o, stau cu fata in jos si cu ochii inchisi. Iese soferul din masina speriat si realizez ca e timpul sa ma ridic. Incep sa rad. Ma dor genunchii, ma uit dupa monezi, dar rad cum n-am mai ras de mult.
Pot fi amuzanta cand ma arunc pe bara unde care se bat covoarele pentru a imita gimnastele noastre. Imi iau elanul mult prea mare si nu mai nimeresc bar. Ca in desenele animate, parca am o fractiune de secunda in care dau din degete pentru a ma asigura ca nu am calculat bine. Desigur ca ma arunc cu mainile'nainte pe pamantul abia inverzit si pic lata cu nasul fix in iarba. Nu e rupt, dar incep sa rad.
Pot fi amuzanta cand dorm si mi se fac poze deoarece am o pozitie de somn extrem de ciudata. Uneori cu un picior in aer, alteori cu plapuma in brate, uneori chircita langa perete, alteori latita in tot patul. Ma trezesc, imi arata pozele, si rad.
Pot fi amuzanta de multe ori. Stiu. Numai atunci cand spun glume nu sunt nicicum! :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu