luni, 12 aprilie 2010

luni dimineata...

(Sac Stefan, am inceput cu "pleonasmul tau" :D)
Primul lucru neobisnuit din aceasta dimineata este privelistea pe care o am cand deschid ochii. O priveliste pe care am savurat-o in fiecare dimineata (in care nu trebuia sa alerg spre scoala/munca) si care mi-a umplut de optimism 4 ani din viata. Acum ca e si soare, garantat o sa am o zi frumoasa! Al doilea lucru neobisnuit este faptul ca... am uitat cat de mic este patul de camin si reusesc sa ma dau cu capul de birou si sa intru cu picioarele in calorifer. In acelasi timp! Dar nu conteaza, sunt prea amuzata de situatie si singura durere pe care o simt este a obrajilor de la atat de mult ras. As vrea sa beau o cafea, pentru ca asa as putea intra in atmosfera diminetilor cand Filip ma brutaliza dimineata doar pentru a ne bea cafeaua impreuna. Dar ca si atunci habar n-am sa fac o cafea. Va trebui sa ma multumesc cu apa. Ies pe hol si parca revad picioarele "gretoasei" din Ploiesti cu care ma intalneam in fiecare dimineata. Azi citesc o carte de la ea. Au pus si bancute pentru sahisti in fata caminelor. Ufff, acum ceva ani mergeam cu Vali si cu Filip in parc langa batrani, daca voiam sa ne bucuram de o partida de table in aer liber. Si ce galerie numeroasa aveam... Batrani care se bucurau cand incepeam sa sar de fericire ca iar i-am batut. (mda... am luat si batai urate..)...
Gata... trebuie sa incep ziua de azi... :D

4 comentarii:

  1. pacat ca s-a terminat, sau cum? :)) (despre ziua vb;)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. tre sa te tii neaparat cu vali
    sunteti facuti unu pt altu:) acu sunt beat si cand sunt treaz la fel zic

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc enorm ca "m-ai umplut" de nostalgie (ca sa zic asa)...ce-i drept nu m-ai mentionat si pe mine in minunata ta scriere , m-ar fi facut sa ma simt mai bine sa vad ca am insemnat si eu ceva in viata ta de caminista :P...ca si figura mea acra de dimineata te indispunea..sau ca eu intinsa in toata greata mea la cafea te stresa enorm..daaarrr....nu am atata noroc se pare.saaauu..poate viitorul post va fii doar despre mine :D .IMI E DOORRR RAU DE VREMURILE ALEA :((
    P.S. sigur Borcan e ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @tytania : m-am int cu o gramada de oameni .. ca atare am inceput sa beau de la 2pm.. pana noaptea tarziu :P
    @anonim 1 aka borcan : uite ca pe vali nu l-am vazut in scurta mea vizita prin bv
    @anonim 2 aka honey : tu ai si o sa ai atatea posturi despre si cu tine, incat lasa gelozia :)))

    RăspundețiȘtergere