miercuri, 21 aprilie 2010

Cine sunt eu?

Hmmm... Am avut o discutie zilele trecute cu privire la personalitatea mea, la ce asteptari am de la viata si ce imi doresc sa fac. Din pacate am realizat ca nu am nici cea mai mica idee cu privire la ceea ce m-ar face fericita. Adica, stiu ca imi doresc sa ajung la o stabilitate financiara si liniste sufleteasca, insa asta nu inseamna ca am o idee bine conturata cu privire la jobul pe care vreau sa il urmez sau iubitul pe care vreau sa il am. Am scris intr-un post anterior ca nu mai cred in tainele casatoriei, dar cred ca exista o mica posibilitate sa ma prinda si pe mine saptamana oarba. Nu vreau sa am o relatie stabila si incerc sa gasesc scuze patetice prin care sa alung orice individ care m-ar putea aborda (da Lucica, uite ca am trecut de faza de negare), insa astept cu nerabdare sa gasesc pe cineva care sa ma merite si sa ma faca sa il vreau. Daca ma intrebai acum 3 luni ce vreau sa fac cu viata mea iti spuneam sus si tare ca ma mut in Bucuresti sa fac tehnica dentara. Acum ca sunt inginer si ca am lucrat singura la proiectul de licenta, si cel mai important sunt extrem de mandra de ceea ce a iesit, nu mai vreau sa ma duc la Bucuresti sa fac tehnica dentara, vreau sa ma duc in orice oras din tara sau din afara si sa practic ingineria.
Nu cred ca voi putea fi vreodata caracterizata in cele mai mici amanunte, deoarece nici eu nu stiu cum sunt. Astazi imi spune cineva "Pe tine nu o sa te doara niciodata inima.. pentru ca nu ai asa ceva", pentru ca doua zile mai tarziu sa imi spuna ca sunt extrem de faina. Singura imagine clara pe care o am cu privire la viitorul meu este casa pe care mi-o doresc. Insa ar trebui sa fiu constienta ca asta nu spune nimic despre mine. Poate doar ca imi doresc stabilitate. Insa prietenii mei stiu ca uneori nu imi este indeajuns aceasta stabilitate. Intotdeauna imi voi dori mai mult si voi avea asteptari mai mari de la mine. Daca spun ca imi plac filmele si serialele? Sau ca imi place foarte mult sa citesc? Sau ca fac fotografii destul de reusite (hei zic si eu acum!)? Ce spune despre mine asta? Unii imi spun ca sunt prea superficiala (da Iris, o sa te tin minte 4ever!!!), altii ca sunt prea pasionata!
Practic.. cine sunt eu? Voi stiti?

Un comentariu:

  1. Tine-ma minte pentru totdeauna... Asta e ceea ce conteaza... Cat despre parerea mea, trebuie sa mai muncesti ceva ca sa mi-o schimbi :P

    RăspundețiȘtergere