luni, 5 aprilie 2010

A doua zi...

Hmm.. care este diferenta dintre un barbat si o femeie? Ei bine, sunt mai multe, dar cred ca una foarte interesanta este cea a metodei de relaxare. Daca un barbat gaseste relaxarea prin a se uita la un meci de fotbal, femeia este mult mai inventiva si isi gaseste metode de relaxare mult mai diversificate. Eu de exemplu am realizat ca o metoda extrem de buna de relaxare este aceea de a gati. Stiu, stiu, mi-am laudat atat de mult talentele culinare incat probabil aveti impresia ca sunt un fel de Shrek al bucatariei moderne. Doar ca nu sunt verde.. si nu am antene.. cred. Dar este o metoda foarte buna de a induce in eroare posibilele persoane care isi cauta sclavi la casa omului. Nu ca mi s-ar da tarcoale atat de des :))). Dar hai ca deviez de la subiect...
Deci, avand in vedere ca e a doua zi de Paste (si Pastele l-am petrecut in fata laptopului la desene animate :D), m-am hotarat sa imi rasfat membrii familiei cu niste bucate pregatite de mine. Zis si facut. Nu sunt o bucatareasa desavarsita, insa cand imi pun ceva in cap, de cele mai multe ori duc la bun sfarsit ce am inceput. Asa si in bucatarie. Singura diferenta fiind placerea cu care lucrez cu mancarea. Visul meu de copil era sa ma fac soldat. De ce? Pentru a putea curata cartofi toaata ziua. Aveam o placere sadica sa curat cartofi. Si acum am aceiasi placere. Insa nu mai curat toata punga de cartofi si nu ma mai alearga mama prin casa pentru a-mi lua cutitul din mana. Ce ar trebui sa intelegeti prin asta? Ca atunci cand prepar ceva de mancare, reusesc sa fiu linistita si sa ma axez pe mancare. Fara alte interferente. Sau poate ca uneori ma mai gandesc la ale mele, insa o pot face fara a ma enerva. Ce meniu am ales pentru azi? Pulpe de pui la cuptor si negresa (nu mai aveam nevoie de altceva, asa ca nu ma judecati prea tare!). Nu o sa va plictisesc cu detaliile pregatirii acestor bucate, insa o sa va spun rezultatul. Am fost atat de multumita de mine si am avut un zambet atat de tamp pe fata, incat ai mei au crezut ca am scapat prea mult vin alb in pahar si prea putin in tava. Dar nu, eu doar am avut cateva ore de multumire deplina vizavi de mancarea pe care am facut-o.

P.S : chiar nu stiu sa fac mamaliga, insa sunt sigura ca ar fi cativa care ar uita de mamaliga doar la vazul negresei pe care o fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu