luni, 19 aprilie 2010

How i met your mother...

               Ma uit la un nou serial in care se pune mare accent pe "viziunea" barbatilor cu referire la relatii. Unii sunt casatoriti sau pe cale de a face acest pas, unii sunt celibatari convinsi si altii... altii cauta sulfetul pereche. Ok, inteleg, suna destul de siropos, dar pe masura ce trec episoadele realizez ca nu e chiar science fiction ideea ca un barbat ar vrea sa se casatoreasca, sa aiba o familie si sa gaseasca "the soulmate". 
[Adica m-am inteles foarte bine cu barbatii si desi pare ca sunt tacuti, ei bine : VORBESC MAI MULT CA FEMEILE!!]
              Barbatii cauta exact acelasi lucru pe care il cauta femeile, insa nu se lauda la fel de mult cu asta. Adica stabilitatea este un punct pe care il avem in comun. Cu totii suntem constienti ca trebuie sa existe o varsta la care sa avem niste socoteli incheiate si de la care sa incepem cu adevarat viata (sa intram in randul salariatilor care muncesc pentru copii sau caini sau plante!). Cred ca mi-ar placea sa cunosc in realitate tipologiile prezentate in acest serial (eu cred ca Barney ma reprezinta! mda, un barbat!) deoarece ar insemna sa cunosc un tip care ar fi dispus sa faca orice pentru a-si gasi jumatatea! Sau un tip care ar face orice pentru logodnica lui, ar trece peste mandrie si peste orgoliu doar pentru a fi cu ea. Nu, pe Barney nu mi-as dori sa-l cunosc! M-ar enerva mult prea tare! Si stiu ca majoritatea femeilor par ca sufera de sindromul "eu il pot salva pe asta" (Lucica, asta e vb ta imbracata in cuvintele mele :D) dar la fel de sigura sunt ca ele aprecieaza o persoana care tine la ele.(Acum nu imi sariti in cap, vorbesc de majoritatea fetelor! Eu sunt mai speciala!!!) Un barbat trebuie sa fie in primul rand el insusi... imbracat mai bine si eliberat de orice replica stupida, de preferinta fara vreo freza ciudata (sau netuns!!!) si fara ticuri evidente la prima intalnire! (si astea ar fi doar asa de incalzire!)
                 Hai sa raman totusi la serial! E genial, e haios si il recomand! Pare sisi, dar in realitate e extrem de haios : How i met your mother!
              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu