sâmbătă, 17 aprilie 2010

Facem schimb de experienta?

Ati observat si singuri ca am scris mai rar in ultima perioada si asta se datoreaza unor defectiuni ale partenerului meu de viata : LAPTOPUL!
V-am povestit tuturor frumoasa zi in care mi-a facut-o si nu a vrut sa ma mai bage in seama. Cred ca se suparase ca nu il mai stergeam de praf la fel de des ca in prima zi (adica acum il sterg doar o data pe zi!), motiv pentru ca mi-a albastrit viata pentru vreo 2 zile. Anyway l-am reparat (l-am dus la persoane specializate care l-au sters) si am zis ca a venit momentul sa ducem relatia noastra la un alt nivel, si anume sa apelez la un bun prieten pentru a-i da cateva lectii de conduita. Planul meu era simplu : dus aschia la X instalat windows, programe, luat aschia updatata, continuat relatia intr-o atmosfera pasnica inca vreo cativa ani. Dar am uitat cu desavarsire de vorba romaneasca in care cumparaturile nu au legatura cu lista facuta de acasa (ee.. lasati comment cu vorba exacta ca nu imi vine in minte). X mi-a facut o surpriza extrema si mi-a dat laptopul doar cu windowsu' instalat. Ieeeei! Am incercat sa ii subliniez ca nu m-am schimbat prea mult de la ultima conversatie si ca aptitudinile-mi de calculatorist nu s-au modificat, insa nu am avut cu cine discuta. Ma rog, presupun ca ar fi avut efect un aruncat in genunchi, pupat de mana si plans pana ma inroseam, dar nu am vrut sa ma mai complic (si tocmai ce iesisem de la coafor si ma simteam mult prea bine cu mine!).
Dupa 3 zile -aseara-, nu mai eram la fel de panicata si imi tot spuneam ca sunt indeajuns de inteligenta pentru a reusi sa instalez niste c*caturi de programe pe un amarat de calculator (nu draga, cand zic amarat ma refer la mine! nu te mai inchide.. te rooog!). Am instalat antivirusul si am luat niste programe de proiectare numai bune de instalat (mercic TM). Totul parea super fain. Pana s-a facut dimineata!
M-am trezit de dimineata cu incredere in sine si cu chef de instalat. Am deschis calculatorul si Bit Defender-ul instalat cu o seara inainte ma atentioneaza ca nu se descurca cu Windows 7 (nu chair asa, dar nu sunt papagal asa ca nu pot spune exact ce mi-a transmis!). Nu ma panichez si fac ce am invatat de la atata uitat la calculatoristi : citesc si dau NEXT! Deschid Daemon si realizez ca habar n-am ce sa fac cu el. Dau click. Degeaba. Mai caut pe acolo, reusesc sa fac ceva sa miste, si se baga iar Bitu' "Fai fato! Vreau sa verific daca e ok programul asta" eu ii zic "Bine!" si astept... Astept. Si ma plictisesc! Inchid Bitu' "Iesi mah d'aci ca n-am chef de tine, vreau sa instalez!" si dau click pe imagine pt a o instala, dar realizez ca nu am pachetul office si nu pot citi info (yes the thing wrote for dummies like me!).  Iar se baga Bitu' "Na d'aci!".. Eu "IA!!"... ma mai invart prin windows si ma tot minunez ce usor pare. Si iar se baga Bitu' "Teapaaa!!" si apoi primesc un mesaj ca am reusit sa dezinstalez Bit Defender. Cu lacrimi in ochi verific locul in care aparea sfera rosie si observ ca nu mai e nimic acolo. Incerc sa gasesc add/remove de la control panel, dar nu reusesc! E Windows 7 si habar n-am unde sa ma uit! (DACA NU INTELEGETI NIMIC, INSEAMNA CA REUSITI SA INTELEGETI PRIN CE TREC EU!!!)
Au trecut 3 ore de atunci si sunt in fata aceluiasi monitor, cu alt pachet de lacrimi in ochi. Cred ca o sa pun mana pe telefon si o sa fac ce stiu mai bine in astfel de situatii : sa ma milogesc de vreun prieten calculatorist!

P.S : chiar imi pare rau ca nu m-a interesat niciodata acest domeniu, dar daca mi-ar fi placut probabil nu as mai fi scris atat de frumos, nu? :D
P.S.S : ca sa nu mai las loc de alte intelesuri : merci de ajutor pt windows :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu