joi, 25 februarie 2010

Vrei sa te insori cu mine?

intr-o nota de melancolie acuta care m-a cuprins acum la ... batranete era sa scriu, insa e numai boala de mine :))) , ba mai mult, viroza acuta cum ar spune doctorita de la urgente care mi-a lasat la libera alegere sansa de a ma duce acasa si de a nu ma interna in spital (damn, sper ca e scris corect, si daca nu e, sunt inginer, deci pot sa ud si canapeaua.. insa nu o sa o fac, pentru ca e prea mult de spalat!).. dupa cum spuneam, pt ca m-am pierdut in amanunte, intr-o nota de melancolie am cautat printre mailurile mele mai vechi si am gasit unul special pe care l-am trimis intr-un exces de zel cuiva... avand in vedere ca desi a trecut destul de mult timp de cand nu am mai citit ceva asemanator, si ca chiar dupa atatia ani, inca sper sa gasesc pe cineva care sa imi inspire atat de multe.. o sa postez aici acel mail si va las pe voi sa imi spuneti pareri :

Vorbim neincetat despre revolutii.despre cele din lume si despre cele din viata noastra.iti scriu mail-ul asta in speranta ca o sa ma faca sa ma simt mai bine.vrei sa fii barbatul meu?tu, cel care citesti?intreb asta in fiecare seara. afara un copac imi aduce aminte ca mai am de trait. a ramas si el fara frunze. uneori am palmele ude. alteori, nu. acum e alteori.


Tocmai am terminat de facut curatenie. cat de cat. sunt de treaba. stiu, ai vrea un cv. dar nu am. am o tigaie cu care fac demonstratii. omlete si cartofi prajiti. rontai alune ca o veverita ca sa-ti fac placere. numai pentru asta. si cand e soare in casa, ma rotesc dupa el. acum nu e cazul. e innorat. hei, ti-am pregatit un coltisor, cu multe servetzele, in caz ca vrei sa serveshti ceva. poate o cafea? nu.poate bomboane? poate altceva? hm, unde este amicul meu F...? s-a dus acasa. imi place cand este cu mine. ma mai trezeshte la realitate. eu stiu ce-mi lipseste: o colivie cu un papagal si poza de familie. chiar, ce faci de sarbatori? am o saltea pneumatica shi o putem pune pe un val, la mare, langa tzarm. asa, ca sa netzarmuim ceva pentru inceput. ai ceva pe barbie, foloseshte shervetzelele, ca de aia tzi le-am dat. ai vazut ca am inceput sa scriu cu sh si tz? vrei sa fii barbatul meu? sau, daca vrei, mergem la munte si stam la umbra unui brad. dar parca am zis ca nu e soare. vine vara, o sa vina si soarele. mai am si alte talente. mai fac si altceva in afara de omlete. da-mi 2 mii de lei. merci. acum poti sa pleci. sa dispari. eu traiesc fara tine. ce rost ar mai avea viata daca nu ar exista cineva pe care sa il rog sa vina la mine? sa-l trag jos pe pamant. sa se agate de o speranta. trebuie sa cobori. aici jos e bine. hehe. hai da-te-ncolo, nu stii de gluma? vrei sa te insori cu mine?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu