joi, 25 februarie 2010

something new, something used and something ... blue?

Tocmai am terminat de vb cu un prieten de un agent imobiliar (exact asa mi-a spus ca ar fi fain sa incep postul si cum imi este foarte drag si mai si citeste blogul, o sa ii fac placerea de a-l cita :)) ) si m-a uimit maturitatea de care a dat dovada cand a venit vb de sex si de fete. O discutie ce parea banala si de suprafata, s-a transformat intr-o conversatie activa despre ce am fost si ce am ajuns, cum barbatii sunt ca femeile (they can't get some at the blow of a whistle) si cele mai penibile momente in pat. De ce am inceput prin a aminti de un agent imobiliar? Ei bine asta este abordarea pe care o are el cu referire la sex. Barbatul/femeia este ca un agent imobiliar care prezinta altor persoane (eventualii parteneri) casa (sexul) ... In functie de fiecare persoana, exista cate o incapere pe care o deschizi. "Pionul principal ramane acelasi". Ce-i drept am fost destul de surprinsa de gandirea aceasta, deoarece mai rar vezi pe cineva la o varsta frageda (ee nu e chiar atat de mic, 23 de ani!) care trateaza sexul la modul serios, mai ales daca acea persoana este un barbat.
Fiecare dintre noi avem senzatia ca e mult mai usor pentru persoana de sex opus sa treaca peste convingeri, peste idei, doar pentru a avea pe cineva in locul de langa, fie chiar si pentru sex. Ei bine, se pare ca nu este atat de usor. Avem niste principii cu privire la persoanele cu care ne intersectam si se pare ca indinferent de nivelul de horny-eala de care suntem cuprinsi, nu putem trece peste acestea. Avand in vedere ca femeia oricum se gandeste la 1000 de lucruri in timp ce face sex, ar fi culmea sa se mai gandeasca si la cat de oripilata este de partenerul ei. "Vai trebuie sa ma duc sa imi cumpar maine o bluza.. Mai sus mai, ca o iei pe aratura.. Asa .. Si cred ca o sa ma si epilez, ca am ceva timp la dispozitie... Uff... acum esti mult prea jos!! Asa.. Trebuie neaparat sa mai slabesc!!! " .. si uite asa de la gandurile uzuale cu privire la silueta si daca ar mai trebui sa cumpere ceva pentru casa, ar fi cu adevarat spookie sa mai adauge si un "Doamne ce urat e omul asta!! Pacat ca e bun la pat, cu siguranta nu o sa mai ies cu el!"... Ideea de baza este ca atunci cand iti place de cineva, fie este cuplat, fie nu te place, fie este din alt oras si este aproape imposibil sa apuci sa faci ceva...
Cu privire la situatii penibile in pat traite de barbati (ca la femei exceptand sa nu se "ridice" nivelul de trai nu cred ca exista)? Nu o sa intru in amanunte ci o sa enumar cateva, si daca are cineva chef sa dezvolt situatiile, o sa o fac intr-un post urmator. Deci, situatii penibile :
- sa o apuce plansul inainte, in timp ce sau dupa actul sexual;
- sa lesine inainte, in timp ce sau dupa actul sexual (asta a fost de departe una dintre cele mai amuzante istorisiri pe care le-am auzit);
- sa o dai cu capul de faianta, pat, zabrele si orice alte obiecte care sunt pe aproape;
- sa se sperie in momentul in care te dezbraci, si sa se ascunda sub plapuma (asta e foarte recenta) etc.
Cam atat momentan.. daca mai aflu ceva interesant, daca mai vorbesc/dezvolt acest subiect, o sa stiti si voi! Pe data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu