marți, 6 iulie 2010

Soone


Ma comunicam destul de mult cu un tip si unul din motivele pentru care am inceput sa ne conversam a fost un videoclip pe care l-am gasit pe pagina lui de socializare. Era un videoclip de la System of a Down, si tipul nu avea fata de om care ar fi digerat cu buna stiinta acest gen. Practic asa m-am bagat in seama "Nu prea ai fata de om care asculta rock". Raspunsul lui a fost pe masura abordarii mele "De ce? Tu asculti rock?". Desigur, am dat-o in gluma si am reusit sa ne conectam destul de rapid. Aaaa cu ocazia asta vreau sa certific existenta persoanelor care pot SOCIALIZA fara a avea "dorinte ascunse". In orice caz, nu la capitolul asta vreau sa ajung cu postarea. Intr-o zi, cand am intrat pe profilul lui am dat de videoclipul asta. Nu sunt un mare fan Rammstein, dar curiozitatea nu mi-a dat pace si a trebuit sa vizualizez toata clipul in care apare Alba ca Zapada. Prima data cand l-am vazut, am fost socata "Adica tu ai un videoclip in care sunt batuti piticii?????", urmatoarea oara a fost alt soc "Si Alba ca Zapada moare drogata?????" si apoi in timp ce incercam sa hmmm-ai linia melodica "Nu sunt chiar asa rau astia". Si incet, incet, nu am mai intrat pe profilul lui ca sa ascult melodia, ci am pastrat-o ca link principal cand deschideam firefox-ul.
Inca nu sunt fan Rammstein, dar sunt curioasa ce parere aveti si voi de videoclip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu