luni, 5 iulie 2010

'Cause I turn you on!




Am avut o saptamana destul de ocupata, motiv pentru care am inceput sa ii inteleg pe cei care nu pot scrie zilnic pe blog, deoarece trebuie sa mai si pateasca chestii despre care sa poata sa scrie :))). In orice caz. Nu o sa va plictisesc cu detaliile deloc picante ale saptamanii ce a trecut ci o sa va incant cu ziua mea de azi.
M-am trezit intr-o stare extrema de plictiseala si oboseala si primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma asez mai comod in pat si sa deschis laptopul pentru a-mi continua maratonul de Friends (seria 5, ep 13 :D)! Dupa 3 episoade in care am ras cu pofta, m-a sunat mama sa ma intrebe daca nu am chef de iesit la plimbare. M-am hotarat ca ar fi cazul sa imi termin seceta de aer curat si sa ma arunc intr-o pereche de blugi uzati. Desigur ca in graba mea de a ajunge mai repede in oras mi-am pus degetele in apa si m-am stropit un pic pe chip, apoi m-am spalat rapid pe dinti (nu, nu am uitat sa spun ca m-am pieptanat.. chiar nu m-am pieptanat!!!). Primul contact cu lumina soarelui mi-a dat o durere de cap extrema si m-a facut sa realizez ca de fapt sunt extrem de morocanoasa! Este luni dimineata, eu sunt nearanjata si am iesit ca nebuna in oras de parca m-as fi dus sa duc gunoiul in fata blocului. Ca sa pun o cireasa pe tort, mama s-a hotarat sa cumpere lucruri grele, si cand zic asta ma refer la lucruri literalmente grele, ca detergent de 12 kile, carne de vreo 5-6, rosii, ceapa si alte cele care se vand la kilogram! Si uite asa am ajuns acasa mai morocanoasa si mai obosita decat am plecat.
Aici apare Bianca sa salveze ziua si sa ma scoata din casa, pentru o cura mai reala de aer curat, cu plimbare in parc si iesire la cafea. Ne-am oprit un pic si pe la un complex de toale/pantofi si m-am ales si cu o pereche de sandalute. Ce sa mai, dispozitia mea urcase barometrul cu cateva grade bune! Asta pana am ajuns la cafenea. Si am realizat ca pantalonii mei uzati sunt pantalonii mei extrem de uzati! Uzati in sensul de rupti uzati! Nu ar fi fost totul atat de rau, deoarece nu ar fi prima oara cand imi exersez mersul de gheisa, insa m-am dus si la baie si am zis sa imi ridic putin sutienul. L-am ridicat atat de putin ca s-a auzit un PRRRRRRRRRR. Acel PRRRRRRR era materialul care s-a rupt. Apoi am facut prostia sa ma uit in oglinda pentru a-mi baga mimica de caine plouat. MARE PROSTIE! Ei bine, gagica ce ma privea in oglinda avea urme de creion negru scurse pe la ochi, mac pe un dinte (micul meu dejun a constat din 4 covrigi cu mac la ora 13:00, in drum spre bar), ochelarii strambi (inca nu i-am reparat) si bretonul extrem de urat! Sa zicem ca am sters umbrele de la ochi, mi-am indreptat putin ochelarii si mi-am dat cu apa pe breton, dar m-am chinuit o groaza cu macul ala nenorocit! Parca il lipise cineva cu scotch, nu alta!! Ma zgariam energic pe dinte cand am realizat ca usa de la baie era intredeschisa si un tip se uita curios la mine. Daca m-am intrebat vreodata cat de sexi sunt, ei bine, in momentul ala eram un adevarat magnet de ... tocilari virgini de 22 de ani care si-ar fi tras-o si cu un scaun!!
Stii ca e vorba aia make love, not war.. ei bine, sunt sigura ca cine m-a vazut ar fi ales muuult war!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu