miercuri, 17 martie 2010

Scrisoare pentru tine...

Deschid naiv un ochi si simt parfumul fin de cafea care ma duce cu gandul la tine. Nu mai beau cafea, dar daca m-ai trezi dimineata cu o cana de cafea sunt singura ca ti-as zambi din suflet si as sorbi cu placere fiecare picatura. Lenes imi tarasc picioarele catre baie si ma uit trist la usa inchisa. Daca ai fi aici as ridica din sprancene rautacios, as deschide usa pentru a ma juca cu spuma de ras pe barbia ta si pentru a te imbratisa pastrand capul in dreptul inimii tale. In oglinda vad un chip linistit si simplu, dar daca ai fi aici chipu-mi ar fi ca o jucarie mimand binele, raul, trimitand surasuri si sarutari inspre reflexia ta. Apa rece imi inteapa fata, insa daca te-ai juca tu cu ea si m-ai uda cu mii de stropi as dansa in ploaia trimisa de tine si te-as alerga prin casa doar pentru a-ti arunca apa la randu-mi, joc nevinovat ce ne aproapie mai mult. Deschid dulapul pentru a-mi alege hainele de drum si ma gandesc la parada pe care as face-o ca sa iti poti da cu parerea. Cu o bretea cazuta m-as uita in ochii tai si m-as apropia de buzele tale, doar pentru a ma feri sau a te saruta fugitiv, ca sa iti doresti sa ma opresti si sa ma tii in brate. Nu te-as lua de mana pe drum, nu ti-as spune ca imi va fi dor de tine, insa m-as ruga sa treaca timpul mai repede. Nu te-as alinta la fiecare secunda, nu te-as suna mereu, insa m-as gandi la tine si te-as veghea in somn. Nu ti-as spune ca te iubesc.. Dar te-as iubi.. O cat te-as iubi.
Ma impiedic de aceiasi treapta, rad gandindu-ma ca m-ai prinde doar pentru a-mi pune piedica si a ma prinde iar. Ma opresc in fata aceluiasi magazin, imi iau covrigii si stiu ca i-am putea imparti, certandu-ne apoi in gluma pe ultimul covrig. Ajung in parc si scot aparatul de fotografiat. Daca ai fi aici, nu m-as mai uita la flori, nu as mai capta imagini ale naturii atat de frumoase si linistite, te-as fotografia pe tine. Sau pe noi.... Sau pe noi! Apoi ti-as tine capul in poala si ti-as mangaia parul. Ti-as spune povesti nemuritoare si cat de mult mi-as dori sa desenez norii. Poate daca sunt cu tine, o sa ii desenez. As inchide ochii si as simti mana ta care m-ar prinde de nas si o voce amuzata mi-ar spune "Nu mai fii asa serioasa. Nu iti sta bine"...
Deschid naiv un ochi si simt parfumul fin de cafea. Lenes imi tarasc picioarele catre baie si ma uit trist la usa inchisa. In oglinda vad un chip linistit si simplu, si simt apa rece ce imi inteapa fata. Deschid dulapul pentru a-mi alege hainele de drum si imi iau si aparatul de fotografiat pentru a face poze naturii. Ajung in parc, ma asez pe o banca, inchid ochii si .... trebuia sa fii aici lasule!

Un comentariu: