sâmbătă, 20 martie 2010

La agatat...

Este un weekend bun si cand zic asta, inseamna ca sunt extrem de multumita ca am ajuns la Brasov si incerc sa ma bucur cat pot de mult de aerul curat si peisajul de vis (asta chiar si cand stau bosumflata :))) )... Si desigur de localurile doldora de posibile prazi si prospaturi! (ce bine suna asta :P). Insa, cum Lui Doamne Doamne ii place sa se uite de sus la mine si sa faca misto cu ingerii : "Ia sa vedem ce ii mai putem face lu' Cata, ca parca nu am mai ras de ceva timp", am reusit sa dau de cel mai nerafinat (ca sa nu zic cocalar si taran pentru ca ar fi insulte pana si la adresa astora din urma... si eu chiar sunt mandra de taranii nostrii de la tara) individ din toata galaxia. Eu cand merg sa dansez, imi place sa dansez. Fie ca este languros, amuzant sau a la Michael, imi place sa ma bucur de sunetele muzicii. Acum daca se mai nimereste sa dau de vreun baiat care se misca satisfacator (am pierdut de mult speranta ca voi gasi un baiat care sa se miste pe gustul meu sau in acelasi ritm cu mine) ma mai lipesc de el, il mai iau la un dans, mai o vorba. Revenind la povestea mea, dansam eu linistita (nu chiar linistita, topaita mai mult :)) ca asa cerea dansul) si isi face loc la masa de langa noi un grup format din 4 persoane, din care 3 baieti si o fata. Si din acesti 3 baieti, 2 erau mai draguti si unul era chiar deloc, putandu-se regasi intru totul in regnul manelistilor infocati. Nu inteleg ce cauta in pub-ul acela, deoarece acolo asculti rock&roll, oldies, latino, mai nou si house, in orice caz nici un sunet "mahalo-romanesc". Cum ritmul muzicii a cerut miscari mai lascive, m-am supus si am inceput sa ma unduiesc, fapt ce se pare ca a atras atentia catorva persoane, intre care si "scularica" de la masa de langa.
Dupa o perioada in care imi vad de treaba mea, simt ca dansez pe o suprafata mai rafinata decat lemnul rigid al parchetului din club. Era o bluza, si crezand ca e de la masa de langa, mi-am facut datoria de om binevoitor si de treaba, intreband daca e bluza lor. Mare greseala! Individul acesta libidinos ma prinde de mana si imi face un semn "subtil" ca ar vrea sa imi spuna ceva. M-am asezat langa el, sperand sa ma ajute in cautarea stapanei bluzei, insa el pe o tonalitate ce se voia a fi senzuala imi spune cu o spranceana ridicata si o privire "sexy" : "Intotdeauna mi-am dorit sa stau cu o fata plinuta!". La auzul acestor cuvinte linia melodica din capul meu a avut parte de o oprire brusca si imi este foarte greu sa redau in cuvinte grimasa ce imi caracteriza fata. "Adica eu imi dau silinta de un an de zile sa slabesc, si tu ma faci plinuta???". El zambind in continuare "Intotdeauna mi-am dorit sa stau cu o fata plinuta si cred ca tu esti aceea!". Inca interzisa, ma apropii de urechea lui si ii spun "Iti multumesc ca nu ma faci obeza". Si zambind ma retrag in coltisorul meu de dans (coltisorul asta fasta fiind tot ringul de dans). Nu cred ca trebuie sa va reproduc toate incercarile lui de a ma acosta si a ma duce acasa, dar cu siguranta am micsorat timpul de stat in club datorita lui.
Acum stau si ma intreb, ce o fi fost in mintea baiatului ala daca a fost atat de idiot incat sa "agate" asa in club. Si daca citesti numai ziarul sau te uiti la reclame toata ziua, realizezi ca nu trebuie sub nici o forma sa comentezi cu privire la greutatea unei femei, fie ea obeza sau anorexica! nu?

3 comentarii:

  1. ce sa faci ma cata mai intalnesti si specimene...uraaaattt din partea lui,dar d la astfel d oameni nu poti avea multe pretentii

    RăspundețiȘtergere
  2. Unora chiar le plac plinutele, altii o duc la extrem si-si ingrasa prietenele pana devin obeze.

    Poate in ochii lui tu erai "fata visurilor" si nu a stiut sa se exprime mai bine de atat.

    Sau poate era un taran nesimtit...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord ca suntem o ramura deosebita a femeilor, insa trebuie sa fi de acord cu mine ca nu asa de agata! O vorba frumoasa, o floare cand e cazul .. Dar in nici un caz "Intotdeauna mi-am dorit o plinuta!!"

    RăspundețiȘtergere