duminică, 7 martie 2010

Sunteul muzicii...

Ce s-a intamplat cu lumea asta? Cum ar spune Ruxy : "a innebunit cu creierii capului?". Saptamana trecuta am fost la un bal si aseara intr-un club, si mare mi-a fost mirarea cand am realizat ca nu mai exista persoane care sa stie sa danseze in doi. Si cand zic asta, ma refer la Targoviste (am gasit in Bv cativa baieti care se misca numai bine pentru mine!!). Aproape toti parca ar fi o adunatura de maimutici care incearca sa ia banana aflata deasupra capului. Desigur, mai sunt si cei care vor sa se dea in stamba si se arunca in fata, in spate, in stanga, dreapta, si sunt sigura ca nici ei nu inteleg de ce fac acest lucru.
Dar hai intai sa va povestesc cum a fost la bal, respectiv in club. Stiu, stiu, la varsta mea, dupa ce am terminat facultatea sa ma duc la bal? Ei bine, DA! M-a sunat o prietena sa ma roage sa o insotesc la bal, ca sa putem sa ne "animam" atmosfera una, alteia, si sa ne oferim suportul moral in cazul in care apare vreo prada prin preajma. Dupa jumatatea de ora in care am incercat sa-i explic ca fondurile nu-mi permit o iesire in lumea reala si ca nici nu am neaparat o dispozitie necesara pentru a-mi etala trasaturile voluptoase (da,da,da uite ca am folosit si cuvantul asta!) intr-un mediu plin de adolescenti care abia au trecut de pubertate (oare?), am decis ca nu mor daca mai ies si eu o seara pe afara, chiar daca asta presupune inghesuiala si multi copii (hai ca nu e totusi chiar asa mare diferenta... de la 19 la 24... nu?). Cand auziti ca am fost la bal, va ganditi la o sala mare in care sunt o gramada de oameni care danseaza pe muzica unui dj sau a unei formatii, nu? Ei bine, acesta a fost un bal mai special! Cand am ajuns in marea "sala" (Sala Polivalenta), toata lumea state pe scaun!! TOATA LUMEA STATEA PE SCAUN!!! Era o formatie foarte faina, canta melodii super tari, si nimeni nu schita vreun gest. "Supeeer!". Candva pe la sfarsit, cand a fost toata lumea invitata Apoi "petrecerea" s-a mutat in Clubul Studentilor. Eu nu am probleme cu locurile mai dubioase, mici, etc. pentru ca muzica si oamenii fac atmosfera. Insa cand este destul de greu sa comunici cu oamenii (eram totusi intr-un club) si cand muzica iti lasa impresia ca in curand o sa iti culegi creierii de pe podea (haus, haus dar ca dj trebuie sa acoperi o arie larga de ascultatori, in special cand vezi ca lumea deja a ajuns la stadiul in care trece de pe un picior pe celalalt!). Si ca sa fie si o cireasa pe tort, baietii dansau exact cum i-am descris mai sus : ca niste maimutele ce vor sa ajung la liana cea mai indepartata. Ce va intreb eu pe voi : Where is the love??? Cand dansezi ca un animal speriat, ce fata si-ar da silinta sa se bage in seama?A si ar mai fi demna de mentionat si asemanarea evidenta intre aproape toate fetele care au fost in club : pantofi cu tot, colanti si camasa prinsa la brau. Cred ca au acelasi stilist ;). Concluzia? La 00:00 eram acasa in pijamale.
Si in club, aceiasi Marie cu alta palarie. Desi locul a fost mai dragut si muzica mai ok (bine, au fost momente in care imi venea sa "imi trag un glont in cap" cum a spus Chirila). Bine ca stiu sa ma distrez ca altfel :))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu