marți, 16 martie 2010

blogger.com

Cine a mai tras un ochi la ce am scris pe la inceputul blogului, inseamna ca a citit si primul post in care spuneam ca nu cred sa existe oameni care si-au facut blogul pentru a primi statutul de blogger. Ei bine, de atunci a trecut ceva timp, am citit ceva bloggeri, am persoane care ma urmaresc (ieeeei!!! imi sun prietenii de fiecare data cand mai vad o persoana care ma urmareste "Sunt 7, 7 persoane ma urmaresc, iti dai seama???" "Sunt 8!!!!!!!".. saracii cred ca se intreaba cat o sa mai tina povestea :P,, eu sunt sigura ca pana la 100! muhahaha) si am ajuns la concluzia ca suntem toti niste bloggeri! Depindem unii de altii. Desigur, nu ma pot compara cu Zoso sau cu Cabral, care fie ca sunt extrem de pasionati de ceea ce fac (si inteligenti si cu timp berechet), fie sunt persoane cunoscute si/sau extrem de haioase (chiar va recomand sa cititi la Cabral si la Tudor Chirila... si ei sunt inteligenti :D), insa ma simt si eu bine sa stiu ca sunt o persoana citita. Intentionez sa scriu o carte, motiv pentru care ma incanta existenta unor persoane care ma agreeaza si sunt multumite de stilul meu de a scrie. Asta inseamna ca o sa am cel putin 2-3 persoane care imi vor cumpera cartea (nu va bucurati dragii mei prieteni, ca pe voi nu v-am pus pe lista asta.. voi faceti parte din cercul de oameni care O SA O CUMPERE FARA SA COMENTEZE!!!).

Dupa 3 luni de vizualizat/urmarit/stalkerit o groaza de site-uri, am ajuns la concluzia ca sunt foarte putine acelea care chiar merita citite (sper sa ma aflu si eu pe lista cuiva de siteuri care merita citite). Sunt uimita de cat dramatice sunt unele bloguri. Sa nu imi amintesc de greselile de ortografie, de scrierea cu "nikiunul" (helloooo k-"ca" si in cel mai rau si drastic caz k-"chi") care este o ofensa adusa limbii romane. Eu inteleg ca iti mai scapa acolo o litera, pentru ca messul ne controleaza pe toti, mai mananci alta litera, pentru ca ti-a fost foame, insa sa ai un blog in care sa iti bati joc de regulile gramaticale este inadmisibil. Vrei sa arati lumii ca ai ceva de spus, fa-o cat mai corect!

Si alt lucru care m-a frapat in uimitoarea mea calatorie in lumea virtuala a "gandurilor scrise" (asta e de la mine citire :D), exista o groaza de fete/baieti care au avut probleme in dragoste si isi inchina blogul versurilor, prozei, despre cat de suferinzi sunt, cat de grea este dragostea, cat de grea este suferinta! Ok, am inteles, te paraseste Gogu si suferi foarte mult dupa el, il urasti (sau poate nu) si te simti tradat(a)... Insa prietene, nu trebuie sa inchini un blog acestei suferinte! Toti suferim! Daca as citi toata ziua despre suferintele altora cu siguranta seara inainte de somn as avea o criza de personalitate. Pentru ca nu ma face sa ma simt mai bine constientizarea fiasco-ului ce ne inconjoara cand vine vorba de "dragoste". Suferiti, canalizati-va energia pentru a face un lucru bun : a invata limba romana de exemplu (nu m-am putut abtine :P). Da, da stiu, si eu mai am niste posturi sentimentaliste si eventuale drame ascunse in randuri haioase, insa incerc sa mai diversific gama de propozitii de pe blog, nu ma opresc la "suferinta" "lacrimi" "inima" "plang"...

Cu speranta ca nu supar pe nimeni si ca o sa reusesc sa dau peste tot mai multe bloguri cu "fler".. sper sa ma cititi in continuare!!!


P.S : Sper sa nu fi gresit extrem de des pe aici.. si daca am gresit, puteti sa imi spuneti ca nu ma supar.. decat va sterg comentariile :)))) ... glumesc.. sau nu! :D
P.S.S : imaginea e luata de pe Avatare.ro sau ceva de genu :P

7 comentarii:

  1. blogging-ul e doar o alta faza impunsa de internet
    nu stiu daca i-ai auzit pe unii ca daca nu ai hi5 nu existi... eh acum e ceva genul nu ai blog, nu existi! Trebuie sa stii ce sa alegi :) si nu fac referire la Titanya :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ar fii sa ma iau dupa toate vorbele calculatoristilor... as avea multi prieteni care nu exista :))) si ar fi multe cazuri in care la randu-mi nu as exista :)))
    De ex. am hi5, insa e privat si il mai pastrez doar pentru ca am niste rude din afara care pun poze acolo.
    Eu sper sa am despre ce sa scriu.. si inspiratie, desigur...

    RăspundețiȘtergere
  3. heeeeeeeeiiii am si eu o cana de-aia =))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) ce bine ar fi sa ajung un schelet imbracat in roooooooooooozzzz :">

    RăspundețiȘtergere
  5. :))))
    mai... o sa ajungi si schelet candva.. acum intrebarea e daca o sa mai ai calculator atunci :)))

    RăspundețiȘtergere