luni, 3 ianuarie 2011

La Multi Ani, 2011! (partea a 2-a )

Citeam aici si incercam sa bifez cate ceva din "the list". Este trist sa vad cat de naiva este lista mea de reusite. Adica sa finalizez treburile cu facultatea prin reusita la examenul de licenta? Asta intra la capitolul "a must" nu la "things to do for the next year". Bine, sa nu fiu ipocrita si sa imi laud totusi rezultatele.
Dupa un an de zile :
- ma aflu iar in orasul minunat, Brasov;
- nu am micsorat distanta, insa acum apreciem mult mai mult timpul pe care il petrecem impreuna;
- am calatorit prin jumatate de Romania, jumatatea de sud, ca a fost mai aproape :));
- m-am inscris la master si imi place foarte mult ce invat aici (aka, aici bifez ca mi-am luat licenta);
- am cunoscut oameni noi;
- am facut poze multe si am intiparit prin ele momente frumoase alaturi de cei dragi;
- am scris multe pe blog.
Pare o lista de intamplari atat de mica, insa in mintea mea este foarte mare. Pentru ca in mintea mea sunt conturati munti si cabanute, chipuri si trupuri, zambete si muzica, cursuri si foi goale, carti si randuri nescrise.
Ar trebui sa fac o lista si pentru anul 2011, ca sa am ce sa bifez la anu' :
- sa fiu integralista si sa ma inscriu pentru o bursa Erasmus/Socrates;
- sa schimb pe o perioada rezonabila minunatul oras Brasov cu un alt minunat oras european;
- sa nu stau o secunda locului si sa profit de timp pentru a vizita cat mai multe locatii;
- sa ajung la mare, indiferent ca este Marea Neagra sau Adriatica.. pana si aia Moarta o accept :P;
- cand vine ziua lui Honey, sa o sarbatorim in Cluj, Timisoara si pe Transfagarasan, asa cum a spus!;
- sa ma bucur de paharul de bere de la Aneli, ca si pana acum, si sa nu ma mai cert cu batrani din parcari obscure;
- sa reusesc sa dau cel putin atat de mult cat primesc;
- sa ma bucur in loc sa fiu trista;
- sa am ce sa scriu pe blog :).

P.S : imi mai doresc si o casa, o masina si un cont baban in banca, insa cum nu am cumparat inca biletul la loto, las dorinta asta pentru momentul oportun.

Un comentariu:

  1. Fata pentru P.S trebuie sa te uiti la filmul sau mai bine zis documentarul "The Secret" ;)

    RăspundețiȘtergere