duminică, 9 ianuarie 2011

Vreau as devin actor!

Citeam 9am, ca aproape in fiecare dimineata, si mi-au cazut ochii pe articolul : "Vrei sa te cunosti pe tine? Devino actor". Pare foarte  interesant cursul despre care se vorbeste aici! Un curs in care sa mai scapi de inhibitiile sociale si personale, un curs care sa te scoata pe tine la suprafata sau sa te invete cum sa iti ascunzi emotiile puternice sau chiar sa le folosesti intr-un scop maret. 
Despre asta vreau sa va vorbesc, ce anume ar trebui sa faca cineva pentru a face cursuri de actor amator?
Cand am venit in Brasov,  verisoara mea urma un astfel de curs (Mirela, datorita tie am ajuns sa vad prima piesa la teatru, multumesc!) si sincer, era uimitor si extrem de interesant ce imi povestea ea. Ce exercitii de dictie aveau, cat stateau la povesti si ce faceau de'a lungul cursului. Desigur, la vremea respectiva eram prea ocupata sa fiu studenta caminista, si nu m-a atras nici cat negru sub unghie. Insa..
Daca va mai aduceti aminte, in cursul anului 2010, m-am mutat in Targoviste pentru o perioada de timp. Planul maret era sa vorbesc la Teatrul Tony Bulandra pentru a ma inscrie la niste cursuri asemanatoare cu cele pe care le-a facut vara;mea. Nu mica mi-a fost mirarea cand mi s-a spus ca nu exista un asemenea program acolo. Am strans din dinti si mi-am spus pentru a 100 oara "E Targovistea, la ce sa ma astept".
Hello, actori si actrite, profesori de actorie si directori de teatru, v-ati gandit ca pe langa mine mai sunt oameni care si-ar dori sa isi incerce norocul in acest domeniu? Mi-ar placea sa stiu ca ma duc de 3 ori la teatru, pentru a face exercitii de dictie, pentru a recita poezii si pentru a invata  sa ma transpus in pielea unui alt personaj. As alege cursurile de actorie in locul cursurilor de dans, pentru ca sunt sigura ca mi-ar da mai multa incredere in mine, plus ca as fi obligata sa citesc niste piese pe care poate nu le-am citit, sau as avea sansa sa interpretez personaje care mi-au placut. 
Deci, sper ca si in Brasov, si in Targoviste sa vina 3 actori care sa aiba curajul sa transmita din cunostintele lor unor oameni care nu si-au ales actoria ca stil de viata, dar care ar fi niste duble (voiam sa spun multime necunoscuta :)) ) minunate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu