joi, 31 decembrie 2009

10.9.8.7.6.5.4.3.2.1....... La Multi Ani!!

Numaratoarea inversa a inceput si e bine sa avem incheiate socotelile cu anul 2009. Sa punem in sac toate necazurile si greutatile pe care le-am avut si sa scoatem la iveala speranta si noile asteptari. In unele locuri, familiile stau la masa si isi impartasesc reusitele pe care le-au avut pe anul ce trece si dorintele pentru noul an, in altele, persoane de toate varstele s-au strans pentru a sarbatorii cumpana dintre ani in grupuri de la cele mai mici, la cele mai mari, cu straini sau cunoscuti.
Pentru mine 2009 nu se afla pe lista anilor demni de a-i aminti deoarece a venit cu pierderea unui loc de munca apreciat, cu o echipa foarte buna, plecarea din orasul perfect Brasov, marirea distantei fata de prietenii mei (si cand zic distanta, ma refer literalmente la distanta), mutarea cu ai mei (care este foarte grea dupa 5 ani de "libertate").
Avand in vedere ca sunt ambitioasa, pentru 2010 sper :
- sa gasesc un loc de munca fain;
- sa imi iau licenta in Design Industrial;
- sa ma inscriu la Tehnica Dentara in Bucuresti;
- sa fac fotografii cat mai inspirate, reusite si pline de intelesuri;
- sa termin cartea pe care am inceput-o;
- sa mai micsorez din distanta asta!! (prietenii stiu de ce);
- sa am parte de oameni noi, care sa imi insufle dorinta de a ma autodepasi indiferent de domeniu;
- sa pot scrie cat mai multe pe blog;
- sa fiu sanatoasa (eu si toti cei pe care ii cunosc, dragi sau nu);
- sa imi cumpar chitara;
- si ar mai fi multe, dar nu am destul timp de scris pentru ca trebuie sa ma pregatesc de revelion.

Pentru voi, imi doresc un an plin de succese si impliniri, multa iubire si bucurii, bani, promovari, prieteni si colegi cat mai de treaba, un loc de munca (ca asta se ureaza mai nou), ce sa mai, tot binele din lume!
La Multi Ani!

Un comentariu:

  1. si inca o dorinta imporatnat sa vorbesti mult la telefon cu bibiutza :) stim noi despre ce anume
    sper sa ai parte de implinirea tuturor dorintelor

    RăspundețiȘtergere