joi, 21 octombrie 2010

When it rains!


BEATLES - Here Comes The Sun (Abbey Road/1969)


Cu ciocolata langa mine, ma uit in ecranul laptopului si astept. Astept sa ciocane cineva la usa, sa dea cineva un buzz, sa ma sune un angajator, sa ma simt mai bine. Ok, poate m-as multumi si cu un dezastru natural, gen o tornada sa imi intre pe geam sau vreun tsunami sa imi inunde camera. Mai iau o bucata de ciocolata. Nimic.
Mi-ar placea sa nu mai fie ingineri pe lumea asta si sa fie toti obligati sa ma angajeze pe mine. M-am hotarat ca vreau sa fiu inginer, observ ca pot invata destul de rapid... dar ce-ti veni. Ca doar nu angajeaza nimeni pe cineva care se uita ca vitelul la poarta noua cand vede un arbore cu caneluri. 
Uff.. sau poate doar in capul meu ma vad un inginer bun. Poate sunt facuta sa crosetez (nu ca m-as pricepe la asta!) si sa stau acasa cu plozii (hmmmm). Nope... it can't be right! Nu stiu nici macar cum sa fiu fata de casa sau o "iubita" ca lumea. Tot in domeniul tehnic ma invart. Da! Mi-ar placea sa nu mai fie ingineri pe lumea asta. Astfel as putea avea si eu sansa SA INVAT!!! 
Mai iau o bucata de ciocolata. Mi-ar placea sa termin si cartea asta... Aaaa si mi-ar placea sa invat sa merg cu bicicleta. Si sa invat sa joc tenis de camp. Am realizat ca imi doresc foarte mult sa invat sa joc tenis de camp. Deci, mi-ar placea sa nu mai fie ingineri pe lumea asta si sa stiu sa joc tenis de camp.
Nici sa ma uit la film nu am chef, iar cartea o pastrez pentru cand ma duc la masa. 
Mai mananc o bucata de ciocolata. Si mi-as dori sa locuiesc intr-o casuta a mea. Cu o gradinita frumoasa. La care sa am un gradinar, ca eu nu as fi in stare sa am grija de flori, fie ele si intr-un spatiu deschis. Si casuta mea sa fie rustica, ca in revistele de design de interior pe care le cumpar. Si cand stau pe terasa sa vad ... hamacul legat de cei 2 pomi mari si verzi, inconjurati de multe culori. Cand intru sa vad un living spatios si luminat, cu un semineu inconjurat de pietre mate, in fata caruia ma asteapta un fotoliu mare.
Nu mai vreau ciocolata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu