sâmbătă, 16 octombrie 2010

MASTER : Bitza!


05 Smiley - Dream girl


Este sambata seara si cel mai bun lucru pe care il am de facut este de a scrie pe blog. Mda, multi dintre voi ma vor cataloga ca fiind extrem de "lame" si nu va condamn foarte mult pentru asta, insa avand in vedere ca este prima saptamana in Brasov, prima saptamana in noul camin si prima saptamana in care am fost la scoala (nu mai spun si de activitatile extrescolare despre care o sa va povestesc la momentul oportun, i don't want to jinx it!), chiar aveam nevoie de o zi in care sa stau de dimineata pana seara in pat. Iar ploaia de afara m-a ajutat mai mult decat as fi vrut.
Cum nu mai sunt in CandyLand si totul e pe bani, inca din prima zi de cand m-am intors in Brasov a trebuit sa imi scot din rucsac o arma foarte folositoare impotriva crizei : mersul pe jos.  La scoala, la magazin, in centrul orasului, la gara, etc. Ce-i drept ma cam saturasem sa stau cu fundul pe scaunul din microbuz, asa ca practic imi iau revansa pentru un an intreg in care am uitat sa ma folosesc de picioare la capacitatea maxima. Si uite asa, toata saptamana am mers intr-una. Am urcat scari, am parcurs distante rezonabile, nu am stat pe loc. Totusi, datorita Anei, mi-am propus sa ating un tel pana anul viitor : sa invat sa merg pe bicicleta! Se pare, ca ne sunt furnizate biciclete pe toata perioada anului scolar! Singura conditie este aceea de a le lua dimineata si a le returna seara. GENIAL! Problema este ca habar n-am sa merg pe bicicleta, motiv pentru care imi este cam greu sa ma folosesc de aceasta optiune foarte ingenioasa. Nu as vrea sa ma debarasez de mersul pe jos, insa trebuie sa recunoastem ca este mult mai fain, interactiv si folositor!!
O prima concluzie? 
Scop : mers pe bicicleta;
Necesar : cineva care sa ma tina, vointa si ceva pt frica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu