luni, 11 octombrie 2010

Bunul samaritean...


Paloma Faith - Upside Down

Dupa nici 10 minute, apare negrul meu imbracat la tol festiv, parfumat si dat cu alifii, ma ia de mana :
"Sper ca nu ai nici un plan, deoarece esti invitata mea la cina" (o sa "switch" de la engleza, la romana, deoarece nu vreau sa fac greseli stupide :D... better be late, than sorry :))) )
Inrosindu-ma, i-am spus ca nu am nici un plan, dar nici bani pentru o cina, mai ales in Poiana Brasov (iuhuuu aici e o amarata studenta-caminista:--camerista!!)!
"Seriously?? E din partea mea! Oh my God! Nu ma asteptam sa te mai vad. Sincer. Dupa ce am vazut ca nu esti in statie, mi-am spus ca nu o sa te mai vad. Si cand colo, iata-te la receptie"
"Aaaa.. apropo de asta, cum te numesti?" 
Negrul a inceput sa rada cu pofta "M-ai gasit fara sa stii cum ma cheama?"
"Hellooo.. nu stiam nimic cu siguranta, numele nici atat! Am venit sa intreb de un negru din echipa de lupte a Americii!! Puteau sa fie sute de negrii! Si totusi, la cat de desteapta sunt te-am gasit!"
"Oh my God!! Chiar ca esti desteapta.. Sunt Michael. Mike. Big M"
Uitandu-ma de jos in sus la el (mai mult de jos, deoarece diferenta dintre noi era de cel putin 40 de cm) "Hmmm, oare de ce ti s-o spune Big M? Eu cred ca o sa iti spun Mikey! Like Mikey Mouse?" si am ranjit larg la el.
"Whaaat??? No way!! Cum sa imi spui Mikey?" si oprindu-se in drum isi pleaca privirea spre mine, incercand sa se incrunte "don't ya see u're small like a chinese???"
Razand am luat-o la fuga spunandu-i "Oi fi eu ca o chinezoaica, insa acum cu siguranta nu o sa iti spun altfel decat Mikey!"
Si uite asa, alergandu-ne, razand si vorbind am ajuns la cel mai scump restaurant din Poiana. Eu cand am vazut  unde se opreste Mikey am inghetat.
"Aaa.. Mikey... Big M... Michael... hai mai bine sa cautam alt restaurant. Aici e prea simandicos. Si eu sunt imbracata asa" i-am subliniat tragand de geaca mea uzata si aratand spre pantalonii mei la fel de uzati.
"Ce? Esti imbracata foarte frumos! Si meriti sa mananci aici! Nu oricine ar fi venit sa imi aduca "the pufs" la hotel!" si incepe sa ma traga de mana "Si oricum, eu nu prea am voie sa mananc ca azi imi incepe prima zi de cura!"
"Ceee?? Tii cura??" 
"Daaa!! Trebuie sa slabesc indeajuns de multe kile, pentru a ma incadra la categoria la care lupt!"
"Damn!"
Si pana la urma ne-am asezat la masa. Imi era rusine sa imi las ghiozdanul pe scaun, atat de curat era totul in jur. Un ospatar ne-a adus meniul si cand l-am deschis, am patit ce ar fi patit un desen animat in situatia mea, mi-au cazut ochii pe masa!
"Mikey... esti sigur ca vrei sa stam aici?" ii spun uitandu-ma la preturile mult prea piperate din meniu.
"Este cinstea mea!"
Acesta ar fi fost momentul meu. Nu mai mancasem de mult ceva simandicos, si aici aveau muuultee feluri simandicoase. As fi putut sa ma indop ca un animal. As fi putut sa iau si acasa. Dar nu.
"Vreau apa!"
"No way! Noo way!!! O sa manance niste pizza... pizza de care?"
"Doar apa, vb serios! Nu vreau altceva!!"
"Ok.. Pizza 4 stagioni amestecata! Si... un suc... si o apa... pentru ea, si pentru mine un suc..."
"Mike! Vorbesc serios ca nu vreau altceva"
"Shhhhh! It's my treat! Just shut up now!"
Conversatia a fost foarte placuta. Si as relata-o pe toata, insa ar insemna ca postarea sa ajunga kilometrica si sfaturile cu privire la postari subliniaza ca nu ar trebui sa le lungesc foarte tare ... asa ca o sa va povestesc pe scurt o inamplare amuzanta de la masa.
Dupa ce ii povestisem lui Mikey cum am ajuns camerista, incepusem sa ii spun despre pasiunea mea. Backgammon. Scriu in engleza, doarece atunci am avut o problema. Nu imi mai aduceam aminte. Si mi-a sarit in ajutor un tip. Care mai apoi ne-a intrebat daca ni se pot alatura el si prietenal lui la masa. Desigur, nu am avut nimic de obiectat. Amandoi erau studenti in alte tari. Si amandoi m-au intrebat de unde vin. Din ce tara? Unde am facut facultatea? Am fost in America de vorbesc atat de fluent? Am venit in Romania doar in vacanta?
Ce sa mai, am ras maxim cu Mikey dupa ce au plecat, gandindu-ne ca ei ne invitasera la o cina in vila tatalui baiatului si eu munceam la doua case mai jos.
Love ya Mikey, hope u're doing fine! If u need more "Pufs", I know where to find u!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu