joi, 21 octombrie 2010

Just the two of us...


18 Bill Withers - Just The Two Of Us


Stii ceva? Vreau sa fiu siropoasa! Da?
Vreau sa fiu siropoasa si sa sun din minut in minut sa vad daca esti ok! Vreau ca atunci cand te vad sa ma comport ca si cum nu te-am mai vazut de secole, chiar daca de ieri nu au trecut decat 12 ore, si vreau sa iti sar in brate si sa te sarut lung.
Vreau sa te iau de mana si sa ma plimb in fata intregului parc asa. Sa stie toata lumea ca tu si cu mine avem ceva, tu si cu mine impartim un pat, o fata de masa, o furculita si un cutit.
Vreau sa scriu despre tine. Pe pereti, pe coli de hartie si in mesaje catre toata agenda, vreau sa scriu ca aseara ne-am intalnit si am stat pe bancuta de langa nuc, imbratisati, vorbind nimicuri si razand din fiecare gest.
Vreau sa o sun pe Honey si sa ii spun plina de speranta ca mi-ai scris o poezioara pe un biletel. Poezioara era stupida, dar era pentru mine si asta a facut-o de 1000 de ori mai frumoasa si mai plina de inteles. Si sa nu mai spun de floarea de plus. Dupa ce ti-am spus ca nu vreau flori in ghiveci sau flori taiate, ai tinut neaparat sa imi dai o floare, chiar daca a trebuit sa o parfumezi cu 10 minute inainte, pentru a-si pastra mirosul. Cea mai frumoasa dintre toate florile, a ta a fost!
Vreau sa ma uit in ochii tai cand suntem doar noi doi si sa ma joc cu degetele pe nasul tau si pe buzele tale. Sa cobor usor pe gat si sa iti mangai pieptul.
Vreau sa te joci in parul meu si sa ma saruti pe frunte cand spun vreo chestie stupida. Sa ma tragi de picioare cand ma supar si ma duc sa stau pe scaun, sau sa ma tachinezi cand sunt prea plina de mine.
Vreau sa fiu siropoasa si sa te iubesc. Vreau sa fiu siropoasa si sa stiu ca iti place!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu