miercuri, 4 august 2010

Reuniune de clasa...



Am avut parte de o surpriza duminica aceasta. In fata Scolii nr. 3 "Smaranda Gheorghiu" din Targoviste, ne-am strans o mana de oameni. Si anume, clasa E din generatia 1996-2000.
Totul a inceput pe Facebook, si se pare ca acel inceput a avut o finalitate placuta. Nu ma asteptam sa dureze prea mult si inca de la inceput am fost incercata de un pesimism caracteristic, cu prezumtii de genul "O sa fiu singura in fata scolii" "Nu o sa mai vina nimeni, oricum e duminica" etc. Se pare ca nu am fost singura care a venit cu inima indoita. Toti ne-am inselat. Am aparut unul cate unul in fata scolii si ne-am indreptat apoi spre centrul orasului, unde in fata unei bauturi racoritoare (bere, suc, frappe) am depanat amintiri si evenimente din ultimii 10 ani. Ce sa mai, cap coada, totul a durat de la vreo 4 dupa-masa la 10 noaptea. Sper sa mai repetam aceasta iesire si sa avem parte de mai mult timp in care sa ne povestim vietile.

Multumesc : Paul, Anca, Silvia, Robert, Adi, Mirabela, Andrei, Ionut, Silvia, Ana-Maria, Andreea, Sorina, Georgiana, Bianca... si desigur mie! :D (I-am trecut in ordinea in care au aparut in poze... )
C-ya soon! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu