sâmbătă, 28 august 2010

Story...



Fiecare melodie este randul unei povesti... Povestea pe care o vad eu la aceasta melodie este urmatoarea :



Ma misc molcom in pat. Ma asez intr-un umar si privesc spre usa de la balcon. Ma asteptam sa vad cum raze de soare isi fac loc printre jaluzele, insa ma intampina un mare intuneric. Iar nu am reusit sa dorm, iar caldura asta imi joaca feste. Imi trantesc capul pe perna si incerc sa gasesc forme in tavan. In colt o sirena plictisita se uita spre barca ce vasleste catre lustra mica din centrul camerei. Simt miscare langa mine si ma intreb daca si el s-a trezit. Nu, are somnul mult mai greu. Si eu il aveam pana sa dormim impreuna. Ma puneam la somn si pana a doua zi nu ma mai miscam. Acum... Acum nu mai e cazul. Pana si cand isi schimba partea ma trezesc pentru a ma mula dupa forma corpului lui. Ca o papusica imi indoi genunchii dupa cum ii are el si imi strang umerii pentru a incapea in bratele lui. Dar nu in noaptea asta. E prea cald si parca as vrea sa fie in alta parte. Incepe sa bazaie o musca pe langa biblioteca si incerc o urma de zambet imaginandu-mi cum musca are ochelari. "Incearca Eugene Sue, face bine noaptea" soptesc fara sa imi dau seama, motiv pentru care imi scapa un inceput de ras. "S-a intamplat ceva?" mormaie ca un urs care s-a trezit din hibernare si isi pune mana mare pe burta mea. Stiind ca s-a trezit incep sa rad de'a binelea "Nimic draga, dau sfaturi literare unei muste". Ma intorc cu fata spre el si il privesc cu caldura. Incepe sa ma mangaie usor si datorita luminii difuze imprastiata prin camera observ ca a inceput sa zambeasca. "Ce-ai zice ca inainte de toate sa mergem sa luam o inghetata?" si incep sa il mangai pe langa tampla. Stiu ca ii place  si atunci cand e multumit, vrea sa ma vada si pe mine multumita "Imi este foarte cald.. si vreau sa ma racoresc". "La ora asta?" Nu deschide ochii, dar dupa tonul lui imi dau seama ca am castigat batalia asta. Stiu ca daca as vrea, s-ar duce singur la magazin. Nu, vreau sa mergem impreuna. Ma asez pe el si incep sa il pup si sa ma matai "Hai teee rooog". Nu imi place sa ma matai, dar stiu ca el adora cand scot buzita la inaintare si cand imi subtiez glasul. Cred ca ii da impresia ca este stapanul unei pisicute. Ma cuprinde cu ambele brate si incepe sa ma muste de ureche, de nas, de obraz. "Nu mai mergem nicaieri, nu iti mai dau drumul!". Razand, ma feresc si incep sa ma zbat. "Rautaciosule! Da-mi drumul". Imi gaseste buzele si sarutul ne opreste pe amandoi. Nu mai vreau inghetata. 

2 comentarii: