miercuri, 23 iunie 2010

Busy, busy day!

Si se face seara...
Imi tarai picioarele pana in hol, si inca de acolo (stiind ca sunt singura in casa!!) ma dezbrac de toate hainele si ma arunc in baie. Nu imi mai simt nici o particica din corp, si cred ca de multe ori, la primul contact cu apa ma intreb daca ploua afara... Ok, mint! Imi dau seama ca sunt in baie cand pasesc cu grija pe gresia rece si cand realizez ca prosopul este ca intotdeauna pe pat, unde l-am lasat de dimineata (sau in dulap, asta daca iau unul nou). Motiv pentru care trebuie sa ma acopar cat pot mai mult cu mainile, pentru a nu face nici un trecator fericit sau nefericit (depinde de gusturi, cred!) si sa imi iau prosopul. Deoarece de noroc nu duc lipsa, in graba mea spre eliberarea mainilor, alunec pe covorul care imi fuge de sub picioare, si de cele mai multe ori, ajung in dus cu fundul rosu si cu ceva dureri. In orice caz, cel mai frumos si linistit moment al serii este : iesita din dus cu prosopul pe mine, cu cativa stropi care inca mai purced pe piele, ma asez in pat si dau drumul la televizor sau imi deschid laptopul si ascult niste muzica de ambianta in timp ce imi verific mailurile.
Daca pentru multi dintre voi, aceste lucruri se intampla presforait, ei bine, dupa juma de ora de stat in pat, ma imbrac si ma duc sa mananc. Recunosc, de cele mai multe ori, mancarea consta dintr-o gura de aer si o umbra de salam, dar chiar si cand nu mananc, vorbesc cu Honey. Este un fel de dieta care ma ajuta sa nu ma mai gandesc la mancare. Ce e haios? Cand sunt impreuna cu Honey, am un apetit extrem si chiar daca e 2 noaptea, ne imbarbatam ca un sandwich de la Mc nu strica nicioadata... si nici o bucatica, doua de ciocolata... si nici inghetata. Gasim noi ceva!!
Ultimele imagini pe care le am in cap inainte de a ma lua somnul sunt fie ale personajelor din Friends (asta e recenta), fie a unei pagini din vreo carte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu