marți, 22 iunie 2010

Busy, busy day!

Nu mai stiam ce inseamna acest lucru. Nu imi mai aduceam aminte de sentimentul pe care il ai cand te trezesti dimineata la o ora ireal de mica, de privirea criminala pe care a fixezi soneriei care a indraznit sa iti perturbe visul perfect. Din fericire a trecut varsta la care cu o miscare brusca de mana/picior nimiceam orice obiect care scotea un sunet enervant (mda.. Sis, mai tii minte cand te-a durut capul tare rau intr-o dimineata?) si acum ma limitez la a incerca sa opresc sunetul asurzitor prin miscari amiabile. Cum sunt obisnuita sa ma intorc pe partea cealalta, mi-am pastrat langa mine telecomanda si dupa ce apas "stop alarma", cand pun telefonul langa perna, iau telecomanda si apas pe primul buton pe care il simt. Intotdeauna nimeresc 1.. TVR1. Cand realizez ca se aud sunete in camera, am un moment de panica care ma ajuta la o dezmeticire rapida, si apoi schimb ofticata canalul pe U. 
The next step pentru a incepe o zi ocupata, este aruncarea in baie si stropirea excesiva cu apa rece. Cand eram la scoala, obisnuiam sa imi pun apa pe degete si apoi sa imi ud putin ochii. Acum nu mai e cazul, deoarece pentru a avea un ten frumos, trebuie sa te speli cu apa rece in fiecare dimineata, si oricat de greu mi-ar fi sa ma trezesc, dupa ce ma uit in oglinda, umplu chiuveta si imi scufund fata vreo 20 de minute in apa rece. Merge! Adaugam spalatul pe dinti, si am terminat cu baia. 
Imbracatul este destul de rapid, deoarece nu am asa multe haine! Ce este mai dureros? Masa de dimineata!!! Mi-e atat de greu sa mananc dimineata. Dar cand ma gandesc ca urmatoarea ora la care mai apuc sa ingurgitez ceva este cea a pranzului, de nevoie incep sa imbuc cu sila painea si untul, sau rosioara, oul.. intelegeti voi! Si uite asa, cu burta plina si zambetul pe buze (nu sunt fan cafea, dar e atat de amuzant sa bei cafeaua de dimineata) ma indrept spre iesirea din cladire.
Bla bla bla bla (nu are sens sa va spun ce fac pana seara, pentru ca nu as face decat sa va plictisesc!!)
Si se face seara...

To be continued

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu