joi, 17 februarie 2011

Ruj rosu...

Janis Joplin - ''Little girl blue''



Imi analizez (?!?!?!) trasaturile in oglinda si ma intreb ce imi lispeste. Parul lung pana dupa umeri, de culoarea toamnei tarzii, imi incadreaza ochii mici verzi a caror nuanta o pot cuceri oricand pe cea a marii furtunoase, nasul  este mult prea mic din fata si mult prea mare din profil, buza de jos putin mai groasa ca cea de sus, fata patratoasa dar nu intr-atat incat sa deranjeze, urechile nici prea mari, nici prea mici. Riduri foarte fine incep sa se formeze in jurul gurii, si cred ca acest lucru nu se datoreaza varstei, ci multelor zile petrecute razand din suflet. Nu sunt deranjante, ba chiar cred ca imi adauga o aliura mai elevata. Sprancenele nu sunt groase, ca ale unui bibliotecar trecut de vreme si uitat cu nasul in carti, dar nici linii perfect conturate ca ale unei domnisoare abia iesite de la coafor. Se incadreaza perfect in fata mea. 
Imi trag buzele inspre obrazul stang si la unison spranceana stanga se ridica, formand un V intors, dezvaluindu-mi o noua fata. Imi stramb gura si in partea cealalta, spranceana insa nu se mai modifica dupa buze, si cand observ ce iese incep sa rad singura in fata oglinzii. Imi tugui buzele si ridic sprancenele, imi largesc zambetul si imi pun mainile pe obraji. Ce lipseste oare? Ma intorc catre calculator si ma gandesc ca daca m-as aseza la el, ar insemna sa incep iar sa invat, si desi mai e atat de putin, nu mai vreau. Ma asez pe pat si imi ridic picioarele sprijinindu-le de placa de deasupra patului, cand realizez ce mi-ar trebui.
Rujul rosu. Rujul rosu care te face sa te simti sexi indiferent de locul in care te afli si indiferent de ce porti pe tine. Rujul rosu care iti intoarce zambete, si acelasi ruj rosu pe care l-am sters cu ura cand ceva nu a mers bine, lasand urme pe toata fata. Uff... Trebuie sa imi cumpar un ruj rosu!

Later edit : poate primesc cadou un ruj rosu :))) ca si asa vine luna aia ... in care cica ar trebui sa primim multe flori... Sa speram ca nu mai omoara nimeni flori pentru mine! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu