vineri, 18 februarie 2011

Romanii au muzica in vene!

Vezi mai multe pe Romanii au talent

Nu as fi facut o postare despre Romanii au talent, insa cand am dat de video-ul urmator nu m-am putut abtine! E prima oara cand vad in Romania asa ceva si sunt super incantata ca vad un crew prin ale carui vene curge sange romanesc. Or mai fii si altii, nu contesc, dar spre deosebire de "baletul" pe care au inceput sa il practice baietii ce la un moment dat se dadeau mari "breakdance-ri", vad si eu ceva nou pe piata! Bafta baieti si asteptam si alte asemenea prestatii!

P.S : si ritmul de la piesa lui Don B imi place, pacat ca foloseste numai cuvinte malitioase, ca altfel m-as fi declarat incantata ;).
P.S.S : am adaugat si video, dar repet : CUVINTE MALITIOASE! :D


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu