marți, 28 septembrie 2010

Posta, Casa si Gratarul!


Gwen Stefani feat Akon-The sweet escape


Desi am blamat toamna asta, se pare ca nu este chiar asa rautacioasa. Soarele inca nu ne-a parasit, buna-dispozitie si-a facut loc si iarba este la fel de verde ca in iunie! Toate astea fiind spuse, este de inteles ca sunt extrem de ocupata cu activitati in aer liber si nu numai.
Cea mai constanta activitate a fost aceea de a merge zilnic la posta. Nu, nu am rude pe acolo, nu am prieteni  postasi si nu mi-a facut placere drumul deoarece se afla in celalalt capat al orasului (si stiu ca Targoviste nu este cel mai mare oras, dar asta nu inseamna ca 45 de min dus si 45 de min intors se fac mai usor) , insa a trebuit sa parcurg acest traseu, deoarece in Romania nu te anunta nimeni cand e ziua in care se ia somajul. Nimeni nu stie nimic, la posta te pun sa intrebi la directia muncii, la directia muncii te trimit inapoi la posta si tu ramai ca prostul la jumatea drumului cu mainile in cap intrebandu-te cu ce ai gresit sau ca mine tocind drumul casa-posta posta-casa. Ma bucur ca a fost frumos afara si m-am putut calma de fiecare data cand postarita mi-a spus "incercati maine la 10:00". 
Datorita Biancai, nici serile nu au fost lipsite de animatie. M-a dus in casa liceului. Adica acea casa in care se intalneau toti elevii "eminenti" sa fumeze, sa bea si sa danseze. Gazda, la fel de placuta ca atunci, personaje noi in jur, dar aceasi atmosfera, care te imbie sa faci ceva iesit din comun, semi-ilegal, just for the fun of it. Nu am facut nimic iesit din comun, pentru ca nu prea mi-au mai ramas lucruri nefacute :))) (scoatem din ecuatie drogurile, deoarece sunt impotriva lor), dar m-am simtit ca in liceu.
S-a lasat si cu un gratar in mijlocul saptamanii, prilej de a celebra gazda casei mai sus mentionata. Locatia? Nu la campie, nu in mijlocul padurii, ci la casa unui prieten, intr-un sat micut (pe langa Belesi :))), trebuia sa mentionez satul asta deoarece ma amuza la maxim "Prietene, de unde esti?" "Cucoana, is din Belesti")la 50 de km de Targoviste. Adi, daca apuci sa citesti, sa stii ca am glumit cand am spus ca daca stiam ca nu ai termopane nu mai veneam. Si cand am zis ca vreau o casa varuita. Si cand am zis ca vreau buda in casa. Ba nu, nu am glumit cu asta. Adi, ai o casa frumoasa!! In primul rand ca e a ta si in al doilea rand ca nu e in oras!!!Nu comentez prea multe de gratar, deoarece v-am pus poze :P. 
Soare, iti multumim pentru raze, toamna pentru temperaturi si gratarule pentru carne bine facuta!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu