joi, 2 septembrie 2010

I've got soul .. under my skin!



Desi nu toata lumea ar fi de acord cu acest titlu, ei bine, I've got soul under my skin, and my soul isn't far away from a ice figure!!! 
Vara, unde esti? Adu-mi inapoi razele soarelui si caldura cea mare! Te rog. Nu ma lasa cu sora ta rautacioasa care imi strica coafura si care ma face sa ma grabesc spre casa. Toamna cea urata, in care verdele se schimba intr-un maro trist, si vantul te obliga sa alegi dubita aglomerata. Nu vreau sa renunt la tricourile colorate, pantalonii scurti si papucii abia cumparati, nu i-am purtat decat 2 zile!! Sa nu imi aduc aminte de lacrimile zilnice pe care le vars din cauza vantului sau a frigului sau a luminii fara de soare. Vara, intoarce-te cu zilele tale lungi si cu piscina limpede in care abia m-am invatat sa sar. Nu vreau sa ma ascund de lume si sa invat sa inot in piscina pentru sportivi, o sa ma fac de ras. Sunt sigura. Lasa-ma sa mai fac niste poze florilor tale, randunelelor care se alearga printre frunzele copacilor si diminetilor insorite. Stiu ca nu m-ai prea vazut la fata in timpul zilei, insa trebuie sa recunosti ca dimineata si seara nu te-am lasat balta. Vara, ce fac cu rochita mea care nu mai este de mult timp noua, dar pe care imi place sa o afisez cu aceiasi placere ca in prima zi? Si cu Pogo, care trebuia sa imi gaseasca marea iubire? Toamna nu ma va lasa aruncata in lac, fara a-si lua tribut o raceala urata. Sunt sigura. Si cartile? Cand o sa mai termin teancul de carti de langa pat, daca tu nu ma mai primesti pe bancuta din parc? Daca sora ta o va uda in fiecare zi, sau va apleca crengile copacului, astfel incat sa nu mai pot sta la umbra lui?
Ma revolt acestei schimbari! Va trebui sa te intorci, vara! Daca nu te intorci, o sa ma supar atat de tare pe tine, incat data viitoare o sa ma bucur de florile pe care le primesc! Si o sa stau sa ma ard la soare, chiar daca nu este indicat. Si o sa ma plang intr-una de caldurile tale! Promit!! Varaaaaa!! INTOARCE-TE!!! 

2 comentarii: