vineri, 29 aprilie 2011

Iubeste-ma, iubito!

DUKE ELLINGTON / JOHN COLTRANE - In A Sentimental Mood




Incerc sa-ti scriu ceva iubito, dar frazele-mi sunt goale cand mana atinge foaia. Ma uit la pielea ta catifelata si ma intreb cui i-ai gresit de te-ai ales cu mine. Atat de fina si firava, un pui pierdut de cuib si mama, te-ai strans la pieptul meu fara de teama si m-ai lasat sa te iubesc. Căci te iubesc! Sperante am o mie-n viata asta, dar a mai mare dintre toate esti tu. Oh, de-ai stii cat de usor imi e sa te visez cu ani cernuti pe umerii tai goi, cu aceeasi privire jucausa, la sanu-ti plin tinand al nostr' copil. Iubito, esti frumoasa! Si asa ai sa fii si atunci.
Mi-aduc aminte ziua cand te-am zarit in departari. De-atunci stiam ca esti a mea. Si tot de-atunci radeai din toata inima. Si sa te-auda lumea. Nu te-ai schimbat deloc! Si cati mai pot spune asta despre iubirile ce sunt? Mi-ai spus ca eu eram cel mai de ras, dar nu-mi pasa. Daca asta insemna sa stralucesti ca un soare, atunci as fi stat si-n cap sa iti fur albul dintilor si sunetul cristalin atat de clar.
Iar ma privesti zambind. Stiu, nu-ti place seriozitatea intiparita-mi pe chip. Cearta-ma, doar pentru a ma impaca; trage-ma spre pat si invata-ma sa te rasfat asa cum vrei tu. Iubeste-ma, iubito, căci eu te iubesc oricum!

Un comentariu: