joi, 7 aprilie 2011

Bloggerii au talent!

Britain`s got talent, America`s got talent, India`s got talent, Romanii au talent, asa ca de ce nu ar avea si bloggerii? Talent! 
 Imi verific eu linistita mailul si incantata observ ca cineva a comentat pe blog. Sperand ca voi putea incepe o conversatie online (ce dor imi e sa discut!!!) apas rapid pe link si ma aduce la comentariul lui Gigi (nu e chiar Gigi, dar daca click-uiti numele va duce la blogul lui :P) ce ma indeamna sa vorbesc despre talentele mele. Saracul, nu stie ca a deschis cutia Pandorei! :))
Asta gandeam cand am inceput sa scriu postarea. Si de atunci e aproape o saptamana. 
Habar n-am ce talente am.
Tot ce imi vine in minte este faptul ca stiu sa vorbesc. Si sa scriu. Ma rog, cel mai corect spus este : stiu sa povestesc. Nu sunt cea mai stralucita de pe planeta (desi simt ca nu o sa plec de pe aceasta lumea fara sa fac ceva memorabil), insa incerc sa ma indrept spre piedestalul naratorilor trecuti de mediocritate. Cu pasi extrem de mici, ce-i drept. Intotdeauna cand patesc ceva, incep sa mi se aseze in cap cuvintele potrivite pentru a obtine o poveste interesanta. De multe ori, cand merg pe strada patesc sa vad imagini pe care mi-ar placea sa le povestesc. Poate chiar imagini pe care le-am vazut in filme. De exemplu, mergeam la Tg Jiu, si pe drum am avut un flash cu un accident. Si apoi am inceput sa gasesc cuvintele potrivite pentru a face o postare. Insa m-am gandit ca e prea trist. 
Deci asta e talentul meu. Sa vorbesc. Si sa scriu. Sa povestesc. Desi daca as intreba baietii cu care am avut date-uri s-ar uita ciudat la mine si mi-ar spune ca talentul meu este acela de a nu tacea din gura. Ce-i drept, cand incep sa trancan (in special cand am emotii) nu ma mai opreste decat un dezastru natural! Dar hai sa fiu serioasa, ca de multe ori, nimeni nu ma opreste. Si asta pentru ca de multe ori, chiar spun lucruri interesante. :))) Modesta de mine!
AAA.. si sa mai zicem ca stiu sa desenez si sa cant. Dar astea se activeaza doar cand sunt in preajma unor persoane pe care vreau sa le impresionez. Adica, atunci cand sunt indragostita, cant si desenez super fain. Si cand ma refer la indragosteala, nu inseamna ca este implicat in mod special un baiat. Pentru ca ma indragostesc de vreme, de o rochie, de un local. Etc. Intelegi voi ideea :P
Alte talente? Hmmm.. Nu cred ca ma desconsider chiar asa mult. Si nu e chiar desconsiderat, ci doar ca nu stiu care e talent si care e stiinta :)))!! Si cu asta cred ca m-am scos!!! Daca m-ai gasiti voi ceva... Eu sunt dispusa sa mai adaug talente in caiet!!

6 comentarii:

  1. De gasit nu stiu daca o sa iti mai gasesc alte talente...dar..ce stiu e ca...tu chiar ai talent la scris..la povestit. Te felicit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca timpul sa certifice lucrul asta... Poate peste cativa ani o sa ii iau locul Andreei Esca in manualul de istorie :))) Desi, fie vorba intre noi, as prefera sa ajung in manualul de literatura sau cel de desen. Nu gramatica!!! Doar literatura =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte ? Zi si eu asa, intrucat observ ca "te intinzi" bine la povesti. Felicitari! Ce mult mi-as dori sa pot incepe si eu sa scriu episodul 4 din "Jurnalul unui sofer amator",apoi 5, apoi 6. Imi dai o mana, o palma sau un pumn de ajutor ? Iti dau un cangur, o poza :D Accept si refuzul sa stii :* :))

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S : uite am mai gasit un talent : talentul de a fi sofer fara masina! Si inca ce sofer!! Nici nu stiu strazile astea ale Romaniei ce pierdere au!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate doar aici in Romania "femeie" reprezinta un dezastru pentru celelalte doua cuvinte, deoarece in Australia, din 10 soferi, cel putin 6 sunt persoane de sex feminin. De ce? Simplu! 90% din masini sunt automate. Cat despre cangur, n-am avut loc in valiza (doar 20 de kg sunt permise)...Poate iti trimit niste poze...:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Deal! Post echange! Cand voi fi gata cu "Jurnalul unui sofer amator IV" te voi anunta sau, daca vrei sa scriu despre alt subiect, cu toata placerea ...imi dai o tema si se rezolva.
    PS. De doua saptamani sunt in Romania, pe termen nelimitat.
    PS' Sa stii ca pulpa de cangur e destul de valoroasa, nu mai vorbesc de gambe..ce zici ? :D

    RăspundețiȘtergere